Nerde eski knight online oyuncuları 😂
68
●1.697
- 22-12-2021, 12:42:06
- 22-12-2021, 13:59:39Hadi canım o kadar pahalandı mı? Cidden yeni açılan serverlar nasıl açılıyoribonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2021, 14:17:45Hocam iyi yatırım yapmayanlar 10 20 liraya açıyor yeni Db ile. Ama anticheatları çok kolay çözülüyor koxp bug her şey var.ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha paran mı var o zaman dediğim Devilcrafty nin xAcs anticheatini alıcaksın. o da en az 100k dan başlıyor. Hile koxp yok kalıcı oluyor.
Server açılmadan önce klassgame ile anlaşıyorsun. Her yere deli gibi reklam çakıyorsun. Betasını açıp sonra officale geçince Pus paketleri vs derken zaten 300 400 k rahat kazanıyorsun. Bir de farmcılar içerde farm yapıyor onları siteye satıyor. İtem satışları dehşet ötesi oluyor.
Bir de bazı çakal server sahipleri kendileri gb yapıp oyun için playerlere satıyor. Anlıyacağım 20 30 k harcadığın sw de bile 1 haftada 50k vurup sonra kapatıyorlar. Zaten kapatmasalar bile herkes itemli oluyor sw nin tadı çıkmıyor.. Ama dediğim antiyi alanlar da hem uzun ömürlü oluyor hemde iyi para kazanıyorlar. Mesela var öyle sağlam 2 3 sw. hala +5.000-10.000 gibi aylardır deli userleri var - 22-12-2021, 15:25:51xACS'nin Old School KO pvp serverindeyiz hocam.
Manes'te oynadığımız o en eski KO'nun MYKO versiyonunun tadını çıkarıyoruz. Hile, koxp, bug vb. yok kusursuz bir server, bolca da user var. Eski günleri yad etmek adına indirip oynayabilirsiniz. 12 Kasım'da açıldı gerçi 1,5 ay oldu, ilk zamanlarına göre az da olsa bir düşüş var ama en az daha 3 ay gideri var diyebilirim. Kış akşamlarını CR'lerde çarpışarak geçiriyoruz.
Bu arada xACS artık dışarıya satış yapmıyor. @ibonline; OSKO, EUKO, DARKKO şeklinde kendileri açıyorlar.
- 22-12-2021, 15:44:29Yani adam niye satsın ki piyasada tek olup kasayı doldurmak varkenFeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle