• 22-12-2021, 12:00:27
    #19
    hilal adam koxpuyla karşı basenin townunda kuleye ölüyodum.Öldüğüm yerden Towndaki herkesi 3'lü 5'li okla kesiyodum
  • 22-12-2021, 12:02:21
    #20
    2007 de başlamıştım 2011 e kadar oynadım çok güzeldi özel günlerdi. Artık Rise Online zamanı 😎
  • 22-12-2021, 12:12:16
    #21
    bende çok oynadım bir çok serverda lanet oyun
  • 22-12-2021, 12:42:06
    #22
    şunu bırakıp çıkıyorum, çok özledim o yılları

    https://www.youtube.com/watch?v=SFqF...ERCAN%C4%B0NEL
  • 22-12-2021, 13:59:39
    #23
    ibonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan ortalama bir server açmak
    Güvenliği Hiç aşılmayacak koxp açılmayacak dersen 150.000
    Koxp açılsın ama biraz oyanansın dersen 20.000 ₺ gibi maliyetleri var. 150.000 Dediğim de en az maliyet Xacs anti cheat ile yaparsan.
    Eskiden 500₺ ye server kurardık ama bu pahalılık pvp ye de vurdu. Xacs dediğimiz anticheat de En iyi Pvp koxpu olan SpeedBot un sahibi Devilcrafty tarafından yapıldı. Adam hileden sonra en iyi bilen olduğu için hile akapalı anticheat yaptı
    Hadi canım o kadar pahalandı mı? Cidden yeni açılan serverlar nasıl açılıyor
  • 22-12-2021, 14:17:45
    #24
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi canım o kadar pahalandı mı? Cidden yeni açılan serverlar nasıl açılıyor
    Hocam iyi yatırım yapmayanlar 10 20 liraya açıyor yeni Db ile. Ama anticheatları çok kolay çözülüyor koxp bug her şey var.
    Ha paran mı var o zaman dediğim Devilcrafty nin xAcs anticheatini alıcaksın. o da en az 100k dan başlıyor. Hile koxp yok kalıcı oluyor.
    Server açılmadan önce klassgame ile anlaşıyorsun. Her yere deli gibi reklam çakıyorsun. Betasını açıp sonra officale geçince Pus paketleri vs derken zaten 300 400 k rahat kazanıyorsun. Bir de farmcılar içerde farm yapıyor onları siteye satıyor. İtem satışları dehşet ötesi oluyor.
    Bir de bazı çakal server sahipleri kendileri gb yapıp oyun için playerlere satıyor. Anlıyacağım 20 30 k harcadığın sw de bile 1 haftada 50k vurup sonra kapatıyorlar. Zaten kapatmasalar bile herkes itemli oluyor sw nin tadı çıkmıyor.. Ama dediğim antiyi alanlar da hem uzun ömürlü oluyor hemde iyi para kazanıyorlar. Mesela var öyle sağlam 2 3 sw. hala +5.000-10.000 gibi aylardır deli userleri var
  • 22-12-2021, 15:25:51
    #25
    🔎 WhoisTR.net
    xACS'nin Old School KO pvp serverindeyiz hocam. Manes'te oynadığımız o en eski KO'nun MYKO versiyonunun tadını çıkarıyoruz. Hile, koxp, bug vb. yok kusursuz bir server, bolca da user var. Eski günleri yad etmek adına indirip oynayabilirsiniz. 12 Kasım'da açıldı gerçi 1,5 ay oldu, ilk zamanlarına göre az da olsa bir düşüş var ama en az daha 3 ay gideri var diyebilirim. Kış akşamlarını CR'lerde çarpışarak geçiriyoruz. Bu arada xACS artık dışarıya satış yapmıyor. @ibonline; OSKO, EUKO, DARKKO şeklinde kendileri açıyorlar.
  • 22-12-2021, 15:29:54
    #26
    metin 2 çok oynardım bıraktık tekrr başlamak istiyorum
  • 22-12-2021, 15:44:29
    #27
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xACS'nin Old School KO pvp serverindeyiz hocam. Manes'te oynadığımız o en eski KO'nun MYKO versiyonunun tadını çıkarıyoruz. Hile, koxp, bug vb. yok kusursuz bir server, bolca da user var. Eski günleri yad etmek adına indirip oynayabilirsiniz. 12 Kasım'da açıldı gerçi 1,5 ay oldu, ilk zamanlarına göre az da olsa bir düşüş var ama en az daha 3 ay gideri var diyebilirim. Kış akşamlarını CR'lerde çarpışarak geçiriyoruz. Bu arada xACS artık dışarıya satış yapmıyor. @ibonline; OSKO, EUKO, DARKKO şeklinde kendileri açıyorlar.
    Yani adam niye satsın ki piyasada tek olup kasayı doldurmak varken