• 09-12-2021, 18:59:30
    #19
    EmircanAksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam. Keşke satışı olsaydı çok hoş duruyor.
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzelmiş hayırlı olsun
    Çok teşekkür ederim darısı başınıza
  • 09-12-2021, 19:10:17
    #20
    Hayırlı olsun İlk defa verildiği zamanlarda ilk 5 e verilirken 6. olmuştum aklıma o geldi
  • 09-12-2021, 19:14:05
    #21
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun İlk defa verildiği zamanlarda ilk 5 e verilirken 6. olmuştum aklıma o geldi
    Teşekkür ederim
  • 09-12-2021, 19:31:48
    #22
    Platin üye
    @Admin;parayla satılanı olsa keşke 😊
  • 10-12-2021, 09:40:52
    #23
    Administrator
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Admin;parayla satılanı olsa keşke 😊
    Maalesef ücret karşılığı rokito ürünlerini satmayacağız.
  • 10-12-2021, 12:11:07
    #24
    işte R10 Böyle adaletli kıyafeti gönderir yanlış yaptığında da Bum bum bum.

    Adaletin olduğu yerde de huzur her zaman vardır...
  • 10-12-2021, 12:13:06
    #25
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte R10 Böyle adaletli kıyafeti gönderir yanlış yaptığında da Bum bum bum.

    Adaletin olduğu yerde de huzur her zaman vardır...
    ne alaka ya
  • 10-12-2021, 12:15:16
    #26
    webvoserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne alaka ya
    Adam banlanmış görmüyor musun? Hediye bedavadan çekiliş ile gelmedi ödül olarak gitti. Ödül alsan da kural dışı işlem yapıyorsan banlanıyorsun. Yani bunu neden yazdığımı gerçekten anlamadın mı?
  • 10-12-2021, 12:16:36
    #27
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam banlanmış görmüyor musun? Hediye bedavadan çekiliş ile gelmedi ödül olarak gitti. Ödül alsan da kural dışı işlem yapıyorsan banlanıyorsun. Yani bunu neden yazdığımı gerçekten anlamadın mı?
    anlıyorum zaten de, belirtmene ne gerek vardı onu anlamadım ?