Bir ürün konusunda çok acil ihtiyacımız vardı sonu 90 05 ile biten numaradan Seyyit Bey ulaştı. Kendisi forumda çok bilindik bir iş insanıymış referanslarını gösterdi gerçekten hayran kaldık.
Normalde piyasa değeri birim başı 20 tl olan ürünü birim başı 10 liradan bıraktı bize, 80 bin lira kapora yolladık. Sağolsun hemen ürünleri kargolamaya başladı sanırım cevap vermiyor.
Memlekete böyle çalışkan insanlar lazım valla helal olsun.
Seyyit Beye Teşekkürler
15
●865
- 11-02-2020, 20:28:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 11-02-2020, 20:34:38O çocuğu severim bana da yazmıştı bir ara. 100 lira yollayacakken 1000 lira göndermiştim. Vah vah
- 11-02-2020, 20:35:31Kaldı mı böyle çalışkan insanlar ? Seyit beyle ticaret yapmak nasip olmadı . Allahım inşallah nasip eder çok iyi bir insana benziyor .MergenTech ve bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 11-02-2020, 20:38:07Kargoyu beklemez kendisi teslim için özel aracı ile yola çıkmıştır. O nedenle dönüş yapmıyordur.