• 17-11-2024, 14:51:56
    #1
    İster kartı yollarım ister gider mağazadan alışveriş yapabilirsiniz resmi atarım. İsterseniz sizin adınıza mağazadan ben sipariş veririm 10k bakiye 5k verilecektir.
  • 17-11-2024, 15:03:39
    #2
    Online alışverişte kullanabiliyor muyuz
  • 17-11-2024, 15:04:59
    #3
    EfeReis06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Online alışverişte kullanabiliyor muyuz
    Malasef hocam belirttiğim gibi ürünü seçerseniz satıcı Boyner olucak ben size şubeden direk korgalatiririm.
  • 17-11-2024, 18:46:03
    #4
    Hediye kartı alındı mağazaya gidip kullandım teşekkürler iyi çalışmalar.
  • 17-11-2024, 18:56:17
    #5
    Boyner bakiye var mı yine?
  • 17-11-2024, 18:57:25
    #6
    blackdranzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyner bakiye var mı yine?
    18 bin TL var 12 bin TL ye
  • 17-11-2024, 18:59:56
    #7
    bsbilisimsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 bin TL var 12 bin TL ye
    O rakam beni aşıyor malesef Benim alacağım satıcısı boyner olan bir ayakkabı vardı 3200 TL. Parça parça kullanabiliyorsanız sizin hesaptan benim adresime sipariş geçebiliriz. Ama tek parça bütçemi aşıyor malesef
  • 17-11-2024, 19:05:11
    #8
    Malasef hocam oran o şekilde %30 olur
  • 17-11-2024, 20:48:21
    #9
    Bakiye var mıdır online dan hemen kullanayım