Lakin bir süre sonra kriptoları yasaklayalım
diye söylentiler başlar ..... Herkesin aklı var fikri var kim ne yapmak isterse yapacağı her yatırımda sorumluluk kendine aittir. Ne yapalım birilerinin psikolojisi bozulacak diye o halde kapatalım tüm interaktif sistemleri İddaa yı kapatın milli piyango kapatın borsa ve fonları kapatın dovizleride yasaklayın bu liste uzar gider.
Yazık elbette kötü bir durum ama buna benzer haber verilerinden sonra her zaman yasaklamalar konuşulur eli kulağındadır konuşulur
. Sosyal medya örneklendirmesi gibi ... Facebook kullanarak insanlar birbirilerini aldatıyorlarmış .... Yahu o insanın içinde var olan duygu ve durumlar facebook"da kullansa telefonundan sms de atsa aynıdır değişmez öncelikle bunu bi anlamak ve anlatmak gerek ....
Bu piyasa çok tehlikeli dostlar, psikolojiyi bozacak miktarlarda girilmemeli... Hele hele kaldıraçlı işlemler tamamen intihar demek...
