• 19-08-2025, 11:42:07
    #1
    arkadaşlar dünden beri 3l ve özel nick çekiyorum, sizce instada yasaklı olan @øø değerlendirebilir mi. aynı zamanda türk insan adlarınıda aldım örnek vermiyim sadece değerlendirme için.
  • 19-08-2025, 11:46:52
    #2
    Ben bu simgeleri yapıp sizin profile nasıl gireceğim mesela?
  • 19-08-2025, 11:48:02
    #3
    nasıl çekiyorsunuz hocam
  • 19-08-2025, 11:49:04
    #4
    Yav mac ban yiceksiniz hepiniz olan hesaplarınızda gidecek
  • 19-08-2025, 11:50:17
    #5
    lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav mac ban yiceksiniz hepiniz olan hesaplarınızda gidecek
    neden yiyelim hocam. bu gidebilirde diğer çektimlerim gitmesin 😂
  • 19-08-2025, 11:50:50
    #6
    Cihazdaki tüm hesaplar uçuyor dostum , umarım olmaz

    lwberlin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden yiyelim hocam. bu gidebilirde diğer çektimlerim gitmesin 😂
  • 19-08-2025, 11:51:00
    #7
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl çekiyorsunuz hocam
    hocam sistem açığı olduğu için anlatamam malesef, instagramda meta kısmına yazıp bildircem. fixlenir kısa sürede
  • 19-08-2025, 12:00:05
    #8
    lwberlin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sistem açığı olduğu için anlatamam malesef, instagramda meta kısmına yazıp bildircem. fixlenir kısa sürede
    bildirmeden bana bi mehmet nickini alalım hocam
  • 19-08-2025, 12:04:47
    #9
    EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildirmeden bana bi mehmet nickini alalım hocam
    kanka almışlar valla. çoğu çekildi galiba