• 03-02-2022, 18:13:39
    #1
    İngilzce r10 nasıl ama ☺️





    Türkçeyi bitirdik şimdi geriye ingilizcesi kaldı 😁
  • 03-02-2022, 18:14:39
    #2
    Ben zaten böyle kullanıyorum
  • 03-02-2022, 18:15:53
    #3
    Alt kısımda çeviri görünüyor mu sende de ☺️
  • 03-02-2022, 18:19:16
    #4
    Looks nice. Wouldn't it be nice if we opened an English category? International forum category. 🤔
  • 03-02-2022, 18:21:21
    #5
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    "hocam"ı my teacher olarak mı çeviriyor
  • 03-02-2022, 18:21:53
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Looks nice. Wouldn't it be nice if we opened an English category? International forum category. 🤔

    Bip sesi
  • 03-02-2022, 18:23:28
    #7
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Looks nice. Wouldn't it be nice if we opened an English category? International forum category. 🤔
    Nice idea 👍
  • 03-02-2022, 18:41:40
    #8
    LOTUSLİSANS.COM
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "hocam"ı my teacher olarak mı çeviriyor
    Ahahah hocamı ingilizceye kaptırmayız!! Cümle ingilizce olur hocam yine hocam olur
  • 03-02-2022, 18:43:03
    #9
    Hocamı aslında my profesör olarak çevirmesi lazım 😁