İngilizce r10 ☺️ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İngilizce r10 ☺️
9
●
666
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
İngilizce r10 ☺️
1
2
03-02-2022, 18:13:39
#1
CLL
İngilzce r10 nasıl ama ☺️
Türkçeyi bitirdik şimdi geriye ingilizcesi kaldı 😁
03-02-2022, 18:14:39
#2
SEOES
Ben zaten böyle kullanıyorum
03-02-2022, 18:15:53
#3
CLL
Alt kısımda çeviri görünüyor mu sende de ☺️
03-02-2022, 18:19:16
#4
Bip
Looks nice. Wouldn't it be nice if we opened an English category? International forum category. 🤔
03-02-2022, 18:21:21
#5
Dijital Ötesi
Meta (FB,IG) & Google Ads
"hocam"ı my teacher olarak mı çeviriyor
03-02-2022, 18:21:53
#6
Progod
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Looks nice. Wouldn't it be nice if we opened an English category? International forum category. 🤔
Bip sesi
03-02-2022, 18:23:28
#7
Farzen
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Looks nice. Wouldn't it be nice if we opened an English category? International forum category. 🤔
Nice idea 👍
03-02-2022, 18:41:40
#8
whitelotus
LOTUSLİSANS.COM
RocksoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"hocam"ı my teacher olarak mı çeviriyor
Ahahah hocamı ingilizceye kaptırmayız!! Cümle ingilizce olur hocam yine hocam olur
03-02-2022, 18:43:03
#9
CLL
Hocamı aslında my profesör olarak çevirmesi lazım 😁
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler