Bu nedir? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu nedir?
13
●
1.131
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu nedir?
1
2
22-02-2007, 15:41:28
#10
MaD
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
reklama tıklıyacak ziyaretcinin..o sayfanın bi icerigi degilde google reklamı oldugunu kanıtlamaya calısıyor sanırım
baskada mantıklı bi sebeb gelmiyor aklıma
22-02-2007, 16:40:09
#11
eezgu
bazı reklam boyutlarında bazen çıkar bu logolar. çeşitli türleri vardır. herhangi bir anlama gelmez bunların çıkması.
22-02-2007, 16:43:35
#12
firstozdemir
Banlanmaya Yakın çıkıyor
koptum ya
22-02-2007, 16:55:13
#13
Labidu
Misafir
tolgahat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Banlanmaya yakın cıkıyor bu logo.
güzeldi
22-02-2007, 17:05:54
#14
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
daha önce hiç görmedim...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler