• 22-02-2007, 15:41:28
    #10
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    reklama tıklıyacak ziyaretcinin..o sayfanın bi icerigi degilde google reklamı oldugunu kanıtlamaya calısıyor sanırım baskada mantıklı bi sebeb gelmiyor aklıma
  • 22-02-2007, 16:40:09
    #11
    bazı reklam boyutlarında bazen çıkar bu logolar. çeşitli türleri vardır. herhangi bir anlama gelmez bunların çıkması.
  • 22-02-2007, 16:43:35
    #12
    Banlanmaya Yakın çıkıyor koptum ya
  • 22-02-2007, 16:55:13
    #13
    Misafir
    tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlanmaya yakın cıkıyor bu logo.
    güzeldi
  • 22-02-2007, 17:05:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    daha önce hiç görmedim...