• 13-09-2014, 02:37:58
    #46
    fatbotter.com
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım o konuya ait, hiç hatırlatmayın bizimde gitti oraya para
    arkadaşlar o konu dediğiniz nedir? benim ismim fatih screende de görünüyor zaten. resimleri çekme tarihim de bugün. karıştırıyorsunuz heralde...
  • 13-09-2014, 03:16:38
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de 6 ayda 200 lira birikip ödeme alınca kendimi internet patronu gibi zannediyorum Vay bee..
  • 13-09-2014, 03:18:25
    #48
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar o konu dediğiniz nedir? benim ismim fatih screende de görünüyor zaten. resimleri çekme tarihim de bugün. karıştırıyorsunuz heralde...
    hocam agustos ayının parası yatmadı ?
  • 13-09-2014, 03:20:46
    #49
    fatbotter.com
    Image adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam agustos ayının parası yatmadı ?
    benim demek istediğim de bu. millet illa resim atmayana çamut atacak, resim atsalar hiç dikkatlice bakmadan susacaklar. benim siteleri de daha önce bikaç defa görmüş olmasına rağmen birkaç kişi beni unutarak pmden sitelerinizi öğrenebilir miyiz diyorlar
  • 13-09-2014, 03:26:51
    #50
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim demek istediğim de bu. millet illa resim atmayana çamut atacak, resim atsalar hiç dikkatlice bakmadan susacaklar. benim siteleri de daha önce bikaç defa görmüş olmasına rağmen birkaç kişi beni unutarak pmden sitelerinizi öğrenebilir miyiz diyorlar
    Ben pm falan istemiyorum çamur da atma niyetinde değilim ne bu kapris onu da anlamadım. Resim koymuşsunuz onda da ağustos ayı yatan kazanca karşılık gelen temmuz ayı kazancı koymanız gerekirken ağustos ayını koymuşsunuz.
  • 13-09-2014, 03:27:08
    #51
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Kazançlar yakın sayılsada, tbm'nizi kıskandım o oranın değerini bilin

    Not: Youtube sandım bu arada ben ama siteymiş
  • 13-09-2014, 03:29:40
    #52
    fatbotter.com
    Image adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pm falan istemiyorum çamur da atma niyetinde değilim ne bu kapris onu da anlamadım. Resim koymuşsunuz onda da ağustos ayı yatan kazanca karşılık gelen temmuz ayı kazancı koymanız gerekirken ağustos ayını koymuşsunuz.
    Ben size bisey demek istemedim ki neden bu kadar kizginsiniz.
  • 13-09-2014, 03:32:30
    #53
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size bisey demek istemedim ki neden bu kadar kizginsiniz.
    Benim mesajımı alıntıladığınız içindir. Neyse hocam Allah daha çok versin hayırlı kazançlar size.
  • 13-09-2014, 05:25:12
    #54
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim demek istediğim de bu. millet illa resim atmayana çamut atacak, resim atsalar hiç dikkatlice bakmadan susacaklar. benim siteleri de daha önce bikaç defa görmüş olmasına rağmen birkaç kişi beni unutarak pmden sitelerinizi öğrenebilir miyiz diyorlar

    sen sen ol r10 da ben şukadar para kazanıyorum deme ben dedim 2 ay sonra hesaplarım gümledi bu platforumda öle kotu fikirli zihniyetli insanlar varkı bilemessin