Anket Hangi İşlemci Daha iyi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 31
Hangi İşlemci Daha iyi ?
İntel Xeon E550.
%19,35 (6 Oy)
İntel Xeon E5620.
%80,65 (25 Oy)
  • 10-12-2010, 14:14:44
    #10
    Skaty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsedilen işlemci özellikleri tam olarak resimdeki gibidir.

    İşlemci kodu eksik yazılmış.

    İşlemci Intel Xeon serisinde üç işlemciden birisi olabilir.

    E5430 - Intel Core 2 mimarisi Xeon 2.66GHZ 12MB Cache
    E5640 - Westmere-EP 2.66GHZ 12MB cache
    X5650 - 6 çekirdek Westmere-EP 2.66GHZ 12MB Cache

    55xx serisinde 12MB cache belleğe sahip işlemci yok.

    Edit: L5430'da uyuyormuş.
  • 10-12-2010, 14:32:28
    #11
    E5520 ve E5620 sunucularımız var performans olarak çok büyük bir fark yok ancak 5620 daha yeni bir işlemci olduğundan tercih edilebilir.
  • 10-12-2010, 14:56:18
    #12
    tuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E550x serisinde aşağıdaki listede 3 tane cpu var bunların 3ünüde E5620 tokatlamış.

    http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html

    Benim bildiğim en güvenilir kaynak burasıdır cpu kıyaslama konusunda.

    Umarım aydınlatıcı olmuştur

    iyi geceler
    http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html adres çok işime yaradı sağol..
  • 10-12-2010, 17:12:37
    #13
    anakart hakkinda bilgin varmi harun kardesim? chipsetlerin durumunu bilelimki bir tercih yapalim, bana kalirsa su durumda 550 serisi daha iyi ( oda sn basi islem hizi icin)
  • 10-12-2010, 17:37:08
    #14
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani şöyle

    meltem mi iyidir, yoksa kadın mı iyidir



    (hmm. çok ilginç bi örnek oldu :P)
    Meltemine göre değişir usta o iş