• 05-09-2007, 16:16:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Intel'in E serisinden hangi 1.6 Ghz? E2XXX ise boş ver bence AMD X2 4200+ daha iyidir.
  • 05-09-2007, 16:21:47
    #11
    Linux ise kesinlikle P 1,6Ghz önbellek daha fazla olduğu ve linux için önbellek önemli olduğu için... Windows ise hiç önemli değil
  • 05-09-2007, 16:23:13
    #12
    yazılım hizmetleri
    Teşekkürler cevaplar için,

    peki Hard Disk türü olarak

    IDE mi SATA 2 mi tercih edersiniz?
  • 05-09-2007, 16:23:38
    #13
    Merhabalar : Amd x2 4200'in performansi %10 daha iyi , ama 4200 yerine 4400-4600 tercih edebiliyorsan daha mesut olursunuz.

    Not : HDD icin ufak farklarla SCSI veriliyor artik 2 sinide tercih etmeyip 73gb 10k rpm bir SCSI tercih edebilirsiniz.
  • 05-09-2007, 16:27:50
    #14
    yazılım hizmetleri
    Çağdaşım pek resmi olmuşsun :-)
  • 05-09-2007, 16:31:42
    #15
    Merhaba Muhsincim : Public platformlar ne yapalim.:=) , islemci ve HDD cok onemli I/O 'ya direk etki ediyorlar , butceni bilemeyecegim ama eger 1 veritabanindan okuma yazma islemleri turunde 1 operasyon yapicaksan SCSI cok onemli.
  • 05-09-2007, 16:34:00
    #16
    yazılım hizmetleri
    Sevgili arkadaşlar, hepinize çok teşekkür ederim,

    Sanırım alacağım makine özellikleri az çok belli oldu.

    İşlemci: Athlon64 X2 5200+
    Ram: 1 GB
    HDD: 160GB Sata2

    Tekrardan teşekkürler.
  • 05-09-2007, 16:43:18
    #17
    Athlon64 X2 4200