• 14-03-2015, 21:40:36
    #1
    An itibari ile erişim gitmiş görünüyor, sizde sunucularınıza erişebiliyor musunuz?
  • 14-03-2015, 21:43:07
    #2
    gitti.
  • 14-03-2015, 21:43:18
    #3
    Administrator
    Erişim problemi var şuanda tüm verimerkezi down durumda.
  • 14-03-2015, 21:43:23
    #4
    Komple erişim gitti.
  • 14-03-2015, 21:44:07
    #5
    Komple yok gibi duruyor.
  • 14-03-2015, 21:46:11
    #6
    Merhaba,
    @Coskun DGN herhangi bir problem yok
  • 14-03-2015, 21:46:32
    #7
    kapalı.
  • 14-03-2015, 21:48:09
    #8
    5 tane sunucunun hiçbirine erişim sağlanamıyor.
  • 14-03-2015, 21:48:17
    #9
    Aldığım bilgiye göre telekom kaynaklı olabilirmiş sh'a hiç erişim yok şu anda.