• 02-08-2014, 20:22:08
    #28
    selamlar hayırlı satışlar model 1 amd nin performansı yeterli düzeyde olurmu acaba kullanan varsa eğer yorumları nelerdir teşekkürler
  • 02-08-2014, 22:34:38
    #29
    Blade__ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar hayırlı satışlar model 1 amd nin performansı yeterli düzeyde olurmu acaba kullanan varsa eğer yorumları nelerdir teşekkürler
    sanallaştırma yapılmayacaksa önermekteyiz. sanallaştırma için intel işlemcileri ya da minimum amd x6 öneriyoruz.

    4 çekirdekli amd işlemci ile 6-7 tane vps açan müşterilerimiz de var. ama eğer hedef 15-20 vps ise, kesinlikle amd x6 ya da i7 2600 alınmalı.
  • 03-08-2014, 12:24:50
    #30
    PHPci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 blok ipmiz vardi, 2 bloğuda geri aldılar nedenini tam bilmiyorum ip sıkıntısı var dediler.
    E o zaman ilk bloktaki ilk 30 ipyi bize bırakın dedik. Maalesef onuda yapmadılar. (ilk 30 ipimiz full dolu oluyordu, yeni alınan iplere buradan yonlendirme yapmayi planlamıştık).

    Kaldı ki oyle problemli bir müşteri olduğumuda düşünmüyorum. 4 dedicated sunucum vardi. Gününden önce yapıyordum ödemelerini vs. Neyse olan oldu ben konuyu baltalamak için degil. Sadece yaşadığım problemi belirtmek icin yazdım. İyi satışlar Engin.
    Merhaba,
    Aksine Engin Bey'i Oyun Sunucusu konusunda verdiği hizmeti şahsım adına beğeniyorum.Alt yapısı, sunduğu imkanların fiyat bedeli ve verdiği hizmet sayesinde zamanında oyun sunucusu yönettim.Sayfa.NET'in sunduğu imkanları başka bir firmadan o bedele asla bulamadım.İlginize buradan teşekkür ediyorum.
  • 04-08-2014, 23:06:39
    #31
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar
    Model-6 stok durumu nedir ?
  • 04-08-2014, 23:19:09
    #32
    Sharlakos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar
    Model-6 stok durumu nedir ?
    tüm modellerimiz stoktadır. skypeden (sayfanet1) irtibat kurup siparişinizi onaylatıp teslim alabilirsiniz.
  • 11-08-2014, 10:44:09
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Model-3 için ödeme geçilmiştir , teslimat beklenmektedir.
  • 14-08-2014, 03:18:53
    #34
    Ulaşmıyoruz ki? Skype, facebook vs.
  • 14-08-2014, 03:45:36
    #35
    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulaşmıyoruz ki? Skype, facebook vs.
    [6.8.2014 22:47:38] MarzenBecher: abi oyun sunucusu veriyon mu

    hayır vermiyoruz.
  • 15-08-2014, 15:13:18
    #36
    model-2 aşağıdaki şekilde tekrar güncellenmiştir.

    Model-2
    AMD A6 5400K
    Çift çekirdek, 2x 3.6 Ghz
    Toplam 7.2 Ghz işlemci hızı
    8 GB DDR3 Ram
    240 GB SSD Harddisk
    100 Mbit Limitsiz Trafik
    Ya da 1Gbit port, 10 TB Trafik
    13 IP Adresi
    Win, Linux, BSD, Esxi Destekli
    Radore / İstanbul DC Konumlu
    İşletim sistemi kurulu şekilde teslim

    İlk ay 59 TL, sonraki aylar 118 TL