• 25-08-2013, 22:55:55
    nightLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siparişin onaylanmayacak hiç bekleme bence.
    şu ana kadar 4 sunucum onaylandı bunda sıkıntı çıkmayacağını düşünüyorum.

    ayrıca korkanın çocuğu olmazmış

    dipnot : test amaçlı bu seferki ödemeyi türkiye üzerinden yaptım diğer 4 sunucum hollanda üzerinden alınmaydı
  • 25-08-2013, 22:59:57
    kimsufi için verdiğimiz bütün siparişler iptal edildi. ama sp ve ssd ler telim edildi
    umarım teslim ederler
  • 25-08-2013, 23:03:26
    mSP siparişi verdim 3-4 gün önce, Hala onaylanmadı :S Sanırım 1 ayda gelir.
  • 25-08-2013, 23:09:04
    sunucuoptimizasyon.com
    Rbx ten son 1 hafta içinde minisp sipariş verenler 10-14 gün bekleyecek.
  • 25-08-2013, 23:47:41
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rbx ten son 1 hafta içinde minisp sipariş verenler 10-14 gün bekleyecek.
    Ayın 3 ünde verimiştim 23. güne giriyoruz Bugün verip 14 15 günde alınabiliyorsa süper olur gene
  • 25-08-2013, 23:57:13
    sunucuoptimizasyon.com
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 3 ünde verimiştim 23. güne giriyoruz Bugün verip 14 15 günde alınabiliyorsa süper olur gene
    Evet maalesef öyle düzensiz bir yapı var.

    Backloglar yani geçmişe dönük birikmiş siparişlerin hızlı şekilde işlenip sunucuların teslim edildiği bazı periyotlar var, bu periyottan önce sipariş vermişseniz ve işleme alınan tarih aralıklarının dışında iseniz bu backlogların temizlenmesini bekliyorsunuz backlog temizlendikten sonrada bu sefer, müsait donanım bekliyorsunuz çok uzun süre bekleyenlerin sorunu bu aslında.

    Yeni sunucu alanların sunucuları sıfırdan oluşturuluyor, bildiğiniz gibi ovh nin çok üst seviye sunucuları hariç diğer sunucuları kendi kasa yapısı ve özel su soğutma sistemine sahip, sipariş sırası gelen ve hızlı teslimat yapılan müşteriler muhtemelen sunucu iptali yapmış kişilerin sunucularını alıyorlar çok bekleyenler dediğim gibi bu sunucuların sıfırdan toparlanıp kabinlere yerleştirilmesini bekliyorlar, tabi birde switch upgrade çalışması nedeniyle müsait donanımların bulunduğu kabinlerden sunucu teslim edilememeside gecikmeyi arttırıyor.

    Son vaadlere göre eylül aynıda hepsi düzene girecek

    Umudunuzu kaybetmeyin, umudunuzu en kaybettiğiniz anda geliyor sunucular Benim kimsufi 2G den hiç umudum yoktu, 23 günde geldi.
  • 26-08-2013, 00:10:31
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet maalesef öyle düzensiz bir yapı var.

    Backloglar yani geçmişe dönük birikmiş siparişlerin hızlı şekilde işlenip sunucuların teslim edildiği bazı periyotlar var, bu periyottan önce sipariş vermişseniz ve işleme alınan tarih aralıklarının dışında iseniz bu backlogların temizlenmesini bekliyorsunuz backlog temizlendikten sonrada bu sefer, müsait donanım bekliyorsunuz çok uzun süre bekleyenlerin sorunu bu aslında.

    Yeni sunucu alanların sunucuları sıfırdan oluşturuluyor, bildiğiniz gibi ovh nin çok üst seviye sunucuları hariç diğer sunucuları kendi kasa yapısı ve özel su soğutma sistemine sahip, sipariş sırası gelen ve hızlı teslimat yapılan müşteriler muhtemelen sunucu iptali yapmış kişilerin sunucularını alıyorlar çok bekleyenler dediğim gibi bu sunucuların sıfırdan toparlanıp kabinlere yerleştirilmesini bekliyorlar, tabi birde switch upgrade çalışması nedeniyle müsait donanımların bulunduğu kabinlerden sunucu teslim edilememeside gecikmeyi arttırıyor.

    Son vaadlere göre eylül aynıda hepsi düzene girecek

    Umudunuzu kaybetmeyin, umudunuzu en kaybettiğiniz anda geliyor sunucular Benim kimsufi 2G den hiç umudum yoktu, 23 günde geldi.
    Ben Türkiye hesabı ile Kimsufi 4G siparişi geçtim. Daha onay bile gelmedi. Karambolden gelirse iyi olur gelmezse pekde mühim değil
  • 26-08-2013, 00:42:44
    arkadaşlar 64gb model sunucum bugün teslim edildi.
    15 euroluk pro paket aldım. ip failover'dan 3 adet ip alabildim ancak ripe'den alamadım bu bilgi çıkıyor yardımcı olursanız sevinirim.

    Before reserving a RIPE block, you must create a RIPE organisation
  • 26-08-2013, 00:45:49
    Arkadaşlar windows deneme lisansı kurabilmem için işletim sisteminde neyi seçmem gerekiyor ?