• 22-08-2013, 14:12:47
    ben gece içtim onu biliyorum hatırlıyorumda nasıl içmişsem yanımda sizlerinde olduğunu hiç hatırlamıyorum.
    olay hatayla yazılan milyona ve firmanın peşine düşmeyeceği 3-5 euro'ya döndü.

    hırsızın hiçmi kabahati yok diyeceğim ama onada farklı birşey söyleceksiniz. hiç almayayım.
  • 22-08-2013, 17:52:45
    sunucuoptimizasyon.com
    25 temmuzda sipariş ettiğim kimsufi geldi, geleceğine ihtimal vermiyordum Bu tarihlerde kimsufi siparişi veripte ödemesi onaylanıp iptal edilmeyen varsa onlarada gelebilir, gra lokasyondan vermişler. Türkiye hesabıyla sipariş vermiştim, 3 aylık 10 euro hiçbirşey birde 4 çekirdekli atom olarak geldi.
  • 22-08-2013, 18:03:42
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 temmuzda sipariş ettiğim kimsufi geldi, geleceğine ihtimal vermiyordum Bu tarihlerde kimsufi siparişi veripte ödemesi onaylanıp iptal edilmeyen varsa onlarada gelebilir, gra lokasyondan vermişler. Türkiye hesabıyla sipariş vermiştim, 3 aylık 10 euro hiçbirşey birde 4 çekirdekli atom olarak geldi.
    Hocam bu kimsufilerde trafik limiti varmı şuan? ovh.com da sadece 100mbps diye geçiyor.
  • 22-08-2013, 18:05:03
    sunucuoptimizasyon.com
    Yeni alınanlarda trafik limiti yok.
  • 22-08-2013, 18:12:10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni alınanlarda trafik limiti yok.
    Türkiye hesabı ile kimsufi siparişi deniyorum şuan. Paypal ile ödeme olmuyormu acaba? Kredi kartı ilemi ödemem gerekecek. Direk faturalandırılmış şekilde bir sayfa geldi altta KRedi kartı simgeleri var

    Kredi kartı ile ödeme yaptım. İnternet bankacılığından bakıcna ödeme çekilmiş durumda. Ancak sipariş maili dahi gelmedi bu doğalmıdır kimsufilerde. Normal sipariş verdiğim üye numarası ile ilişkilendirilmiş durumda kimsufi siparişi ancak panelde herhangi bir bilgisi yok. Onay gelebilirmi sizce Yoksa iademi
  • 22-08-2013, 18:26:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Dedim dedim inanmadiniz bak ne oldu simdi?"
  • 22-08-2013, 18:31:24
    bitmiş herhalde
  • 22-08-2013, 18:44:05
    sunucuoptimizasyon.com
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye hesabı ile kimsufi siparişi deniyorum şuan. Paypal ile ödeme olmuyormu acaba? Kredi kartı ilemi ödemem gerekecek. Direk faturalandırılmış şekilde bir sayfa geldi altta KRedi kartı simgeleri var

    Kredi kartı ile ödeme yaptım. İnternet bankacılığından bakıcna ödeme çekilmiş durumda. Ancak sipariş maili dahi gelmedi bu doğalmıdır kimsufilerde. Normal sipariş verdiğim üye numarası ile ilişkilendirilmiş durumda kimsufi siparişi ancak panelde herhangi bir bilgisi yok. Onay gelebilirmi sizce Yoksa iademi
    Bundan sonrakileri vermeyebilirler, teslim edilenler büyük ihtimalle gözden kaçanlar.
  • 22-08-2013, 19:03:07
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen ne diyorsun hoca. 10 milyar dolarlık dediğin şirketin yaptığı rezillikleri bırak 99 sayfayı doldurmuş olan konunun ortasındaki lafa tak. Bu konuda toplasan 3-5 mesajın var geldin benim yazdığımamı taktın. Eleştirecek dürtecek yer arıyordunda, ovh nin saçmalıklarını bırakıp bu konuda kim saçmalayacak acaba diyemi baktın??

    10 milyarlık firma dediğiniz benim söylediklerimden daha da aşağılara düştü. O kadar ki sen bile yapmazsın onların yaptığını.

    Kişisel olarak algılama. 10 milyarlık firma ya, o açıdan kıyaslıyorum.
    adamları Türkiye'ye satış yapmadığı için eleştirebilirim. desteği konusunda da. hatta stok konusunda da.

    ama "paramı faize koydular, ordan yolunu buluyorlar." demek çok ayıp. bugün böyle, yarın "adamlar benim rakiplerimi googledan arayıp bulmuşlar, skypeden eklemişler, benim database i satmaya çalışmışlar" dersin.

    8 datacenter, yüz binlerce sunucu.. softlayer'ın 2 milyar dolara satıldığı bu piyasada, ovh en az 10 milyar dolar.