merhaba arkadaşlar forumda adı Teknosoft Olan Kişi dün açtım konuda 249 dolar aldı yolladık i traderde Yüksekti ama Ardaş İşte yolladım eft yaptık dedi gece saat 22:30 sularında dekontu istedik mailine yolladım dedi o saattır bu saattir Kayıp bu saate kadar bekledim belki yollamıştır belki gelir diye ama hala
Msn adresi :teknosoft@w.cn ayrıca ppside
Paypal *********** Teknosoft(Cem ERCAN)
28
●619
