• 23-02-2014, 02:42:54
    #1
    Elimde bulunan 10 € luk ukash kodlarini 35 TL den satiyorum odeme olarak sadece isbank aliyorum..

    10 € : kalan stok 5
  • 23-02-2014, 02:44:15
    #2
    Daha yüksek miktar var mı ?
  • 23-02-2014, 02:48:39
    #3
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha yüksek miktar var mı ?


    ozelden nekadar lazim oldugunu yazarsaniz donus yaparim.
  • 23-02-2014, 04:14:13
    #4
    Ukash alındı.
  • 23-02-2014, 04:52:59
    #5
    Tesekkur ederim sorunsuz odeme alindi.
  • 23-02-2014, 14:25:32
    #6
    Stoklar Guncellendi..
  • 24-02-2014, 11:30:20
    #7
    hocam 10 € için pm alabilirmiyim.
  • 24-02-2014, 19:01:19
    #8
    pm attım
  • 24-02-2014, 19:02:53
    #9
    50€ var mı? Varsa pm alayım.