Sadece 3 Kişiye Satılacaktır Alan Kişiler Sadece Kendileri Kullanabilir, Paylaşamaz.
Program bot detayı
Exe'i açıyorsunuz twitter kullanici adi ve sifrenizi yaziyorsunuz size kaç dk da bir o tweet i paylaşim yapsın şeklinde soru soruyor onu giriyorsunuz örnek 30dk yazabilirsiniz her 30dk da bir o tweet i görseli ile beraber paylaşacaktır. (tweet i ve fotografi ekleyeceginiz alan mevcut programi açmadan)
Fiyat: 249₺
Kart ilede ödeyebilirsiniz (3 kişiye satildiktan sonra satış kapanacaktır.)
Windows 1gb lik vds de 3 gündür sorunsuz calışıyor gayet de iyi hit elde ettim twitter ile ilgisi olanlar kaçırmayacaktır.
python ile hocam sadece program verilecektir siz sadece kullanacaksınız tweet'i ve görseli değiştirebileceksiniz ya da sabit görsel link yazı halinde paylaşabileceksiniz, 2 ay garanti ediyoruz programda bir problem olursa ya da twitter'da bir düzenleme olur ise düzelteyeceğiz eğer düzeltemezsek iade sağlayacağız bu süre zarfında.
Programa birden fazla hesap girişi yapabiliyor muyuz hocam ? Aynı anda 10 hesap veya 20 hesap girip otomatige alabiliyor muyuz ? Eğer öyleyse bir adet almak isterim. Detaylı pm bekliyorum sevgiler.
Programa birden fazla hesap girişi yapabiliyor muyuz hocam ? Aynı anda 10 hesap veya 20 hesap girip otomatige alabiliyor muyuz ? Eğer öyleyse bir adet almak isterim. Detaylı pm bekliyorum sevgiler.
Ben 5 tane kullaniyordum 1 tane hesap askıya alındı muhtemelen ayni vds uzerinden ayni ip adresi uzerinden çoklu hesaptan dolayi askiya alma durumu oldu şuan 4 hesapla sorunsuz devam ediyorum, vds ye göre 20 tanede acabilirsiniz ancak twitter ip adresi ayni 10 hesaptan dolayi bazilarina askiya alabilir, bot python dur browser açmaz console uzerinden işlemi halleder.
Ben 5 tane kullaniyordum 1 tane hesap askıya alındı muhtemelen ayni vds uzerinden ayni ip adresi uzerinden çoklu hesaptan dolayi askiya alma durumu oldu şuan 4 hesapla sorunsuz devam ediyorum, vds ye göre 20 tanede acabilirsiniz ancak twitter ip adresi ayni 10 hesaptan dolayi bazilarina askiya alabilir, bot python dur browser açmaz console uzerinden işlemi halleder.
hocam koyduğun ss yazılıma ayitse devtools nesnesi gözüküyor yani yazılım selenium. lütfen insanları daha detaylı bilgilendirin browser nasıl açmıyor selenium yazılımda hide browser demek daha mantıklı değilmi ?