• 28-10-2012, 13:13:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar hdd min yanmasıyla bir çok blogger temasını kaybettim ve arthemia blogger teması üzerine yoğunlaştım , canlı demo için tıklayın yorumlarınız benim için çok değerleri

    canlı demo ;

    http://ilkaygurler.blogspot.com/
  • 28-10-2012, 13:17:27
    #2
    menude stroke & border yok sanırım onu düzenleyebilirsiniz ilk olarak çok güzel olmuş paylaşmayı düşünüyor musunuz ?
  • 28-10-2012, 13:20:44
    #3
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    menude stroke & border yok sanırım onu düzenleyebilirsiniz ilk olarak çok güzel olmuş paylaşmayı düşünüyor musunuz ?
    Teşekkürler , kişisel blog tasarımı olduğu için paylaşmayı düşünmüyorum.
  • 29-10-2012, 05:59:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım Güzel Eline Sağlık Ancak Menü : hover olduğunda yazıda gölge özelliğini çok kullanmışsın ve yine hover olunca li:hover etiketini kullanarak aktif olan menünün backgroundunu farklı bir renk ile doldurabilirsin.
  • 29-10-2012, 06:10:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sağ taraftaki haftanın enleri kısmının renkleri uyumsuz duruyor. O kısmı da aynı renk yapın bence.