xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
menude stroke & border yok sanırım onu düzenleyebilirsiniz ilk olarak çok güzel olmuş paylaşmayı düşünüyor musunuz ?
Teşekkürler , kişisel blog tasarımı olduğu için paylaşmayı düşünmüyorum.