• 21-10-2013, 00:29:06
    #1
    Merhaba ,

    iPhone alacağım için telefonumu satmak istiyorum.
    Telefonun problemi yoktur , 4 ay önce Teknosa'dan alındı.Sadece çerçevesinde biraz soyulmalar mevcut.Telefondan memnundum anca Android i[şletim sistemini değiştirmek istiyorum sadece.Telefonu alan kullanıcı gönül rahatlığıyla kullanabilir.
    Kulaklığını çok az kullandım deneme amaçlı , üstündeki jelatin ilk alındığı an takıldı hiç çıkarılmadı,çıkarırsanız ilk siz dokunmuş olacaksınız.
    Hediye olarak defter tarz kılıf denilen 50TL'ye almış olduğum kılıfı hediye edeceğim,hayırlı olsun.










    Detaylı İnceleme :

    http://www.youtube.com/watch?v=d3C0l8XNYQI


    02.06.2013 Teknosa 1.500TL faturalıdır.


    iPhone 4S ve üstü takas tekliflerine açığım

    Hayırlı günler.
  • 21-10-2013, 16:08:08
    #2
    Edit : iPhone 4S ve 5 takas tekliflerine açığım.[Tercih:Siyah]
  • 21-10-2013, 22:58:59
    #3
    Haklısın Fiyatı Belirlemek Senin Hakkındır Karışmam Ama G2 Nin 0ı 1500 Lira
    http://www.istanbulbilisim.com.tr/lg...ati,69160.html
  • 21-10-2013, 23:28:36
    #4
    CelticWarrior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın Fiyatı Belirlemek Senin Hakkındır Karışmam Ama G2 Nin 0ı 1500 Lira
    http://www.istanbulbilisim.com.tr/lg...ati,69160.html
    Optimus G'de şuan 1500TL Teknosa faturalı dedim buyrun hem de Teknosa linki

    http://www.teknosa.com/urunler/12507...akilli-telefon

    Şimdi nasıl olacak peki ?
    Buraya yorum atmadan önce bir baksaydınız keşke.

    Yine de iyi niyetimden fiyatı 950'ye çektim.
  • 23-10-2013, 18:51:46
    #5
    Cihaz satılmıştır,konu kilitlenebilir.