Merhaba ,
iPhone alacağım için telefonumu satmak istiyorum.
Telefonun problemi yoktur , 4 ay önce Teknosa'dan alındı.Sadece çerçevesinde biraz soyulmalar mevcut.Telefondan memnundum anca Android i[şletim sistemini değiştirmek istiyorum sadece.Telefonu alan kullanıcı gönül rahatlığıyla kullanabilir.
Kulaklığını çok az kullandım deneme amaçlı , üstündeki jelatin ilk alındığı an takıldı hiç çıkarılmadı,çıkarırsanız ilk siz dokunmuş olacaksınız.
Hediye olarak defter tarz kılıf denilen 50TL'ye almış olduğum kılıfı hediye edeceğim,hayırlı olsun.
iPhone alacağım için telefonumu satmak istiyorum.
Telefonun problemi yoktur , 4 ay önce Teknosa'dan alındı.Sadece çerçevesinde biraz soyulmalar mevcut.Telefondan memnundum anca Android i[şletim sistemini değiştirmek istiyorum sadece.Telefonu alan kullanıcı gönül rahatlığıyla kullanabilir.
Kulaklığını çok az kullandım deneme amaçlı , üstündeki jelatin ilk alındığı an takıldı hiç çıkarılmadı,çıkarırsanız ilk siz dokunmuş olacaksınız.
Hediye olarak defter tarz kılıf denilen 50TL'ye almış olduğum kılıfı hediye edeceğim,hayırlı olsun.






Detaylı İnceleme :
http://www.youtube.com/watch?v=d3C0l8XNYQI
02.06.2013 Teknosa 1.500TL faturalıdır.
iPhone 4S ve üstü takas tekliflerine açığım
Hayırlı günler.

'ye çektim.