Merhaba ,
iPhone alacağım için telefonumu satmak istiyorum.
Telefonun problemi yoktur , 4 ay önce Teknosa'dan alındı.Sadece çerçevesinde biraz soyulmalar mevcut.Telefondan memnundum anca Android i[şletim sistemini değiştirmek istiyorum sadece.Telefonu alan kullanıcı gönül rahatlığıyla kullanabilir.
Kulaklığını çok az kullandım deneme amaçlı , üstündeki jelatin ilk alındığı an takıldı hiç çıkarılmadı,çıkarırsanız ilk siz dokunmuş olacaksınız.
Hediye olarak defter tarz kılıf denilen 50TL'ye almış olduğum kılıfı hediye edeceğim,hayırlı olsun.
Hayırlı günler.