• 04-02-2014, 17:56:45
    #1
    youtube.com 15.02.2015 tarihinde bitiyormuş. 1 sene kalmış. almayı unuturlarsa diye backorder koyacağım (: pagerank i ve alexası çok iyi, link satışı yaparım.

    ayrıca gmail.com 1995 yılında alınmış, google.com ise 1997 yılında. adamlar ilk mail işini düşünmüş anlaşılan.

    (:
  • 04-02-2014, 18:19:51
    #2
    yLmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    youtube.com 15.02.2015 tarihinde bitiyormuş. 1 sene kalmış. almayı unuturlarsa diye backorder koyacağım (: pagerank i ve alexası çok iyi, link satışı yaparım.

    ayrıca gmail.com 1995 yılında alınmış, google.com ise 1997 yılında. adamlar ilk mail işini düşünmüş anlaşılan.

    (:
    sen daha uyu 1 sene oldu backorderı koyalı. Benim olacak youtube. Babam çok zengin benim çuvalla para koyar alır bana. Binicem üstüne vurucam kırbacı



    http://www.youtube.com/watch?v=CF2PpJWJ9Gg
  • 04-02-2014, 19:22:40
    #3
    Google Bizim olsa

  • 04-02-2014, 20:20:07
    #4
    Domain gayet güzel hocam tam projelik.Video sitesi falan yaparsanız paraya para demezsiniz
  • 04-02-2014, 20:29:28
    #5
    Google.com.tr'yi ben alayim bari 2014-08-22 tarihinde süresi bitiyor
  • 04-02-2014, 23:41:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    apple.com içinde ben aynısını düşünüyorum blog sitesi açarım olmadı bir bilgisayar filan firması kurarım ya güzel bi fikir gibi geldi bana en kötü ihtimallede amasya elmasını dünya pazarına taşırım :P
  • 05-02-2014, 09:55:13
    #7
    Bakalım kim alacak bende backorder yapacağım 100 $ yeter zaten
  • 05-02-2014, 10:58:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Google sizi uçurur beyler
  • 05-02-2014, 13:14:09
    #9
    yLmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    youtube.com 15.02.2015 tarihinde bitiyormuş. 1 sene kalmış. almayı unuturlarsa diye backorder koyacağım (: pagerank i ve alexası çok iyi, link satışı yaparım.

    ayrıca gmail.com 1995 yılında alınmış, google.com ise 1997 yılında. adamlar ilk mail işini düşünmüş anlaşılan.

    (:
    yanlış hatırlamıyorsam gmail domaini google a ait değildi, daha sonra kendisi kullanmaya başladı, yanılıyor da olabilirim