Merhaba arkadaşlar;
Samsung galaxy s3 kullanıyorum son zamanlarda R10'da açılan konulara tıklayıp girmeye çalıştığım da 502 bad gateway hatası veriyor nedir bu sorunun çıkış noktası? Replika değil orjinal telefon hani yazılımsal sorun olacağını da sanmıyorum var mı fikri olan?
R10'da konu okuyamaz oldum. 502 BAD GATEWAY
0
●46