Çıkış Popup Kodu Lazım...
11
●2.600
- 24-12-2007, 15:21:29buyur arkadaşım.aşağıdaki kodu sitenin en altına </body> tagından önce yazabilirsin.
veya <body> kodunu silip yerine bu kodu yazabilir <body> tagı içidne olan sayfa içeriğini bu kodun hemen altından da başlatabilirsin.
Alıntı - 24-12-2007, 17:52:44kendi site adreslerini.yani kapanışta popup açılmasını istediğin siteye yerleştirdiğinde istediğin kadar siteyi açtırtabilirsin.freebet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şunu yazdım.alt sayfalarını da açtırtabilirsin demek için.Alıntı
burada r10.net yazan yere kendi site ismini yaz.Alıntı
eğer 2 den fazla popup açtırmak istiyorsan bunların altına aynı kod ekle yani bunusadece trade2 yazan yere 3-4-5 artık kaçtane eklersen.Alıntı
ve bu kod çıkışta popup açmakla kalmıyor,o siteyi de ziyaretçiye sık kullanılanlara ekleyip eklememesini soruyor.genelde ekliyorlar. - 24-12-2007, 19:05:54Üyeliği durdurulduÇok teşekkürler dostum,
Gayet güzel çalışıyor fakat açtığı popup da Http'nin sonuna "S" ekliyor yani url https://siteadı.com oluyor ve boş sayfa çıkıyor. - 25-12-2007, 16:12:40benim verdiğim kod mu ? yoksa diğer arkadaşın verdiği kod mu ? ben de öyle bir sorun olmadı.ama bi 5 dakka içinde kendi siteme koyucam kodu oradan bakabilirsin.benim site imzamdaki site.freebet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çıkış için mi kullanacaksın yoksa giriş popup olarak mı ? js uzantılı kaydedip sitene ekleyebilirsin denemedim ama bi öneri çalışabilir.Alıntı