• 24-12-2007, 13:03:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar siteden çıkarken açılan Pop-up kodu lazım, varmı bilen biri,
  • 24-12-2007, 15:21:29
    #2
    buyur arkadaşım.aşağıdaki kodu sitenin en altına </body> tagından önce yazabilirsin.
    veya <body> kodunu silip yerine bu kodu yazabilir <body> tagı içidne olan sayfa içeriğini bu kodun hemen altından da başlatabilirsin.

    Alıntı
    <BODY onbeforeunload=stbs() bgColor=#000000 leftMargin=0 topMargin=3
    rightMargin=0 onunload=bye() marginheight="0" marginwidth="0">
    <OBJECT id=stb height=1 width=11
    classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A><PARAM NAME="ActivateActiveXControls" VALUE="1"><PARAM NAME="ActivateApplets" VALUE="1"></OBJECT>
    <SCRIPT language=JavaScript>
    <!-- BEGIN CONS CODE
    var leave=true;
    function bye()
    {
    if (leave)

    open('https://www.r10.net/tt-out.php','trade');
    open('https://www.r10.net','trade2');
    var bookmarkurl="http://www.seninsiten.com";
    var bookmarktitle="Senin siten Sık Kullanılanlara Eklenecek.buraya sık kullanılanlarda nasıl görünmesini istiyorsan öyle yaz";
    window.external.AddFavorite(bookmarkurl,bookmarkti tle);

    }
    // END CONS CODE --></SCRIPT>
  • 24-12-2007, 16:47:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    open('https://www.r10.net/tt-out.php','trade');
    open('https://www.r10.net','trade2');

    buralara ne yazılcak.
  • 24-12-2007, 17:16:42
    #4
    Alıntı
    <body onbeforeunload="window.open('http://www.google.com);">
    </body>
    bu FF ve IE7 hariç hepsinde çıkış da işe yariyo.

    Alıntı
    <script LANGUAGE="JavaScript">
    function CC_noErrors() {
    return true;
    }

    window.onerror = CC_noErrors;
    </script>
    </HEAD>
    <body topmargin="0" nunload=stbs()>
    <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
    height=0>
    <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
    <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
    </object>
    <SCRIPT>
    function pop(){
    stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www.google.com','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");
    }
    setTimeout('pop();',0);
    </SCRIPT>
    buda sp2 felan yakalnmiyo denemedim ama inş. işe yarar (:
  • 24-12-2007, 17:52:44
    #5
    freebet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    open('https://www.r10.net/tt-out.php','trade');
    open('https://www.r10.net','trade2');
    buralara ne yazılcak.
    kendi site adreslerini.yani kapanışta popup açılmasını istediğin siteye yerleştirdiğinde istediğin kadar siteyi açtırtabilirsin.
    Alıntı
    open('https://www.r10.net/tt-out.php','trade');
    şunu yazdım.alt sayfalarını da açtırtabilirsin demek için.
    Alıntı
    open('https://www.r10.net','trade2');
    burada r10.net yazan yere kendi site ismini yaz.
    eğer 2 den fazla popup açtırmak istiyorsan bunların altına aynı kod ekle yani bunu
    Alıntı
    open('https://www.r10.net','trade2');
    sadece trade2 yazan yere 3-4-5 artık kaçtane eklersen.

    ve bu kod çıkışta popup açmakla kalmıyor,o siteyi de ziyaretçiye sık kullanılanlara ekleyip eklememesini soruyor.genelde ekliyorlar.
  • 24-12-2007, 19:05:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkürler dostum,

    Gayet güzel çalışıyor fakat açtığı popup da Http'nin sonuna "S" ekliyor yani url https://siteadı.com oluyor ve boş sayfa çıkıyor.
  • 25-12-2007, 03:21:08
    #7
    arkadaşlar bunu smf de nasıl kullanabilirim :S iframe ile çalışmıyor :S
  • 25-12-2007, 16:12:40
    #8
    freebet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler dostum,
    Gayet güzel çalışıyor fakat açtığı popup da Http'nin sonuna "S" ekliyor yani url https://siteadı.com oluyor ve boş sayfa çıkıyor.
    benim verdiğim kod mu ? yoksa diğer arkadaşın verdiği kod mu ? ben de öyle bir sorun olmadı.ama bi 5 dakka içinde kendi siteme koyucam kodu oradan bakabilirsin.benim site imzamdaki site.

    Alıntı
    arkadaşlar bunu smf de nasıl kullanabilirim :S iframe ile çalışmıyor :S
    çıkış için mi kullanacaksın yoksa giriş popup olarak mı ? js uzantılı kaydedip sitene ekleyebilirsin denemedim ama bi öneri çalışabilir.
  • 23-03-2008, 17:09:12
    #9
    ben birşey sormak istiyorum bu kodun popup kapatan kodu varmı?