R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

ByCiHaT 23-07-2014 21:00:11

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069368605)
Hocam hatirliyosaniz matematik yapan kazanir demistim bu sene icin oylede olacak sanirim. Matematik asiri zordu bende 7/24 sovuyorum :D

Aynen Öyle vallahi. Böylesi Saçma sapan Sayısal Soru görmedim. Başka Sınavlarda ilk 3 Soru İştah kabartsın ve moral olsun diye kolay olurdu :) yok Arkadaş bunda öyle bişi yok. 1. Sorudan itibaren 60. Soruya kadar, Resmen yiosa Yapın demiş ösym :D Anlamadığım, Bundan Önceki Sınavlar 80 Soruydu, Bize Soru soruldu yine de yetiştiremedik. Geçen Yıllarda girenler nasıl yapıyordu ?

OzanErsin 23-07-2014 21:01:39

Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069368630)
Aynen Öyle vallahi. Böylesi Saçma sapan Sayısal Soru görmedim. Başka Sınavlarda ilk 3 Soru İştah kabartsın ve moral olsun diye kolay olurdu :) yok Arkadaş bunda öyle bişi yok. 1. Sorudan itibaren 60. Soruya kadar, Resmen yiosa Yapın demiş ösym :D Anlamadığım, Bundan Önceki Sınavlar 80 Soruydu, Bize Soru soruldu yine de yetiştiremedik. Geçen Yıllarda girenler nasıl yapıyordu ?

Hocam 2012 cok kolaydi, gecen senede bu seneye gore kolaydi. Bu sene kafayi yedi osym valla

ByCiHaT 23-07-2014 21:03:26

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069368637)
Hocam 2012 cok kolaydi, gecen senede bu seneye gore kolaydi. Bu sene kafayi yedi osym valla

Aynen öyle olmuş, Hele de lisans KPSS de mahvetmişti Öğrencileri. DGS Mağdurları da biz olduk. Sağlık Olsun Rabbim Herkesin Gönlüne Göre Versin.

OzanErsin 23-07-2014 21:04:04

Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069368647)
Aynen öyle olmuş, Hele de lisans KPSS de mahvetmişti Öğrencileri. DGS Mağdurları da biz olduk. Sağlık Olsun Rabbim Herkesin Gönlüne Göre Versin.

Amin hocam insallah. Bakalim ne gelecek sonuclar bekleyelim :)

OzanErsin 25-07-2014 15:29:40

http://www.osym.gov.tr/belge/1-21920...-23072014.html

bu gün açıklanıyo beyler

TeXaS 25-07-2014 18:49:03

Açıklandı

OzanErsin 25-07-2014 19:05:50

sıralamam biraz fazla geldi anlamadım neden öyle

Hublot 25-07-2014 19:23:11

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069368637)
Hocam 2012 cok kolaydi, gecen senede bu seneye gore kolaydi. Bu sene kafayi yedi osym valla

2012 sorular bakımından kolay gözükebilir ama sıralama bakımından hiçte öyle değildi, 1 soruda yer yerinden oynuyordu 2012 de:)

Muhammed06 25-07-2014 19:27:13

Kimin sıralaması puanı kaç arkadaşlar.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:34:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.