R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

MertWeb 23-07-2014 14:33:24

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069361248)
çoğu bölümde evet 3. sınıftan

Teşekkürler.

Alıntı:

Muhammed06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069365022)
Ben 1 den başladım 2+4 yani. Tercih yapmadan önce okul aranıp bu bilgi alınmalı.

Haklısınız en iyisi okullardan bilgi almak.

SeoSarp 23-07-2014 14:37:42

3. sınıftan başlamak diye bir şey çoğu okulda yok.
Neredeyse devlet üniversitelerinin tamamı 3 yılda bitiriliyor, hazırlık hariç tabi.

MertWeb 23-07-2014 14:45:30

Arkadaşlar bir şey daha sormak istiyorum.

Matematiğim hiç yok. Çarpım tablosu terkim. Türkçede de ne yaparım açıkçası kestiremiyorum. Sıfırdan başlayacak, hiç test çözmemiş birisiyim. Nasıl bir sistem önerirsiniz? Hangi kitapları almalıyım, nasıl bir çalışma sistemi belirlemeliyim?

Muhammed06 23-07-2014 15:07:07

Alıntı:

MertWeb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069366910)
Arkadaşlar bir şey daha sormak istiyorum.

Matematiğim hiç yok. Çarpım tablosu terkim. Türkçede de ne yaparım açıkçası kestiremiyorum. Sıfırdan başlayacak, hiç test çözmemiş birisiyim. Nasıl bir sistem önerirsiniz? Hangi kitapları almalıyım, nasıl bir çalışma sistemi belirlemeliyim?

Ekol Hoca + Karekök 0 + Tasarı + İntibak Bütün dgs kitaplarını bitir.Ben bu yolu izledim 1 yılda 0 dan 60 net yapmıştım

SeoSarp 23-07-2014 15:24:15

Ben sıfıt matematikle başlamıştım. Bu yüzden Tasarı dershanesine gittim.
Disiplin açısından dershane şart diye düşünenlerdenim.

ByCiHaT 23-07-2014 18:53:46

Sonuçların Ne zaman Açıklanacağıyla İlgili Bilginiz varmı? Kulaktan Duymalara Göre, Bu Cuma veya Cumartesi Açıklanacak diyorlar

OzanErsin 23-07-2014 19:28:01

Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069368195)
Sonuçların Ne zaman Açıklanacağıyla İlgili Bilginiz varmı? Kulaktan Duymalara Göre, Bu Cuma veya Cumartesi Açıklanacak diyorlar

bayrama kalmaz, bayramdan sonra tercihler verilir deniyor hocam.
nasıldı sınavınız ?

ByCiHaT 23-07-2014 20:53:19

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069368338)
bayrama kalmaz, bayramdan sonra tercihler verilir deniyor hocam.
nasıldı sınavınız ?

Teşekkürler. Girdiğim Günden itibaren, Ösymye Sövüyorum. :D Sizin nasıldı hocam ?

OzanErsin 23-07-2014 20:55:30

Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069368595)
Teşekkürler. Girdiğim Günden itibaren, Ösymye Sövüyorum. :D Sizin nasıldı hocam ?

Hocam hatirliyosaniz matematik yapan kazanir demistim bu sene icin oylede olacak sanirim. Matematik asiri zordu bende 7/24 sovuyorum :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:58:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.