![]() |
Alıntı:
Alıntı:
|
3. sınıftan başlamak diye bir şey çoğu okulda yok. Neredeyse devlet üniversitelerinin tamamı 3 yılda bitiriliyor, hazırlık hariç tabi. |
Arkadaşlar bir şey daha sormak istiyorum. Matematiğim hiç yok. Çarpım tablosu terkim. Türkçede de ne yaparım açıkçası kestiremiyorum. Sıfırdan başlayacak, hiç test çözmemiş birisiyim. Nasıl bir sistem önerirsiniz? Hangi kitapları almalıyım, nasıl bir çalışma sistemi belirlemeliyim? |
Alıntı:
|
Ben sıfıt matematikle başlamıştım. Bu yüzden Tasarı dershanesine gittim. Disiplin açısından dershane şart diye düşünenlerdenim. |
Sonuçların Ne zaman Açıklanacağıyla İlgili Bilginiz varmı? Kulaktan Duymalara Göre, Bu Cuma veya Cumartesi Açıklanacak diyorlar |
Alıntı:
nasıldı sınavınız ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:58:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.