![]() |
Sonuclar acıklanmış galiba oylesine yazmıştım İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ (ANKARA) UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ VE BİLİŞİM SİSTEMLERİ gelmiş :) |
Ynt: Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu Arkadaslar dgsye calismak icin kitap onerilsriniz egitim setlerini soylermisiniz Turkcell T11 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi |
Alıntı:
|
2 yıl DGS'ye hazırlandım. Bu yıl Kocaeli Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği kazandım. Seneye tekrar girip İstanbul için çabalayacam. Tecrübelerimi uzunca paylaşacam. |
Merhaba arkadaşlar bende seneye gireceğim dgsye önerileriniz vs varsa alabilirim :) |
Allah yardımcınız olsun :) |
Amin :D |
Yenı hazırlanan arkadaşlar her türlü sorularını yöneltebilirler. :) |
Arkadaşlar şuan 2 yıllık üniversite'de ilk yılım. Yaz'dan sonra hazırlanmaya başlayıp şansımı denemek istiyorum DGS'de. En kötü açıktan tamamlayacağım. Nereden başlayayım, nasıl bir yol çizeyim kendime. Matematik konusunda 0'ım. Çarpım tablosundan sonrası yok bende. Havuz problemi dahi çözemem :) Matematik hiç yokken yolun başından dönsem mi ne yapsam ? Önerileriniz bekliyorum. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:25:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.