R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

Muhammed06 29-08-2013 23:37:47

Sonuclar acıklanmış galiba oylesine yazmıştım

İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ (ANKARA)
UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU
BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ VE BİLİŞİM SİSTEMLERİ

gelmiş :)

fonemi 02-09-2013 20:13:19

Ynt: Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu
 
Arkadaslar dgsye calismak icin kitap onerilsriniz egitim setlerini soylermisiniz

Turkcell T11 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

CesiumHost 02-09-2013 20:23:29

Alıntı:

fonemi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067849223)
Arkadaslar dgsye calismak icin kitap onerilsriniz egitim setlerini soylermisiniz

Turkcell T11 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Yeditepe - Dgs Konu Anlatımlı-2014 ;)

SeoSarp 02-12-2013 14:33:48

2 yıl DGS'ye hazırlandım. Bu yıl Kocaeli Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği kazandım.
Seneye tekrar girip İstanbul için çabalayacam.
Tecrübelerimi uzunca paylaşacam.

UfukGuler 09-12-2013 11:32:24

Merhaba arkadaşlar bende seneye gireceğim dgsye önerileriniz vs varsa alabilirim :)

Muhammed06 06-01-2014 15:46:51

Allah yardımcınız olsun :)

UfukGuler 07-01-2014 00:33:10

Amin :D

Muhammed06 28-03-2014 23:54:05

Yenı hazırlanan arkadaşlar her türlü sorularını yöneltebilirler. :)

MertWeb 19-04-2014 17:47:24

Arkadaşlar şuan 2 yıllık üniversite'de ilk yılım. Yaz'dan sonra hazırlanmaya başlayıp şansımı denemek istiyorum DGS'de. En kötü açıktan tamamlayacağım.

Nereden başlayayım, nasıl bir yol çizeyim kendime. Matematik konusunda 0'ım. Çarpım tablosundan sonrası yok bende. Havuz problemi dahi çözemem :) Matematik hiç yokken yolun başından dönsem mi ne yapsam ? Önerileriniz bekliyorum.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:25:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.