R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

Hublot 26-07-2013 14:24:35

Alıntı:

Muhammed06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067639863)
Bu yıl kimler girdi ?

çoğu tanıdık girdi, zormuş sınav

Muhammed06 26-07-2013 21:19:33

bende girdim zordu biraz

beyazgolge 26-07-2013 23:39:09

Bu yıl yine girdim. Sınava hazırlanmış birisi için bence zor değildi. Ancak sözel soruları çok uzundu. Muhtemelen sınava girenlerin çoğu süreyi yetiştiremedi.

hyPerdarKness 27-07-2013 02:08:48

bende girdim sınava, mat soruları zorladı biraz zaten sayısal da hiç bi zaman iyi olamadım. :) türkçe soruları da çok bezdirdi bir sürü paragraf sorusu vardı. inş. sonuçlar iyi gelir :rolleyes:

Mythcomeback 28-07-2013 00:51:15

Merhaba arkadaşlar bu yıl başka bir fakülteye yerleştim ama çocukluk hayalim sinema tv. Size iki sorum olacak.

1-) İkinci üniversite kapsamında olan bölümlerden hangileri dgs ile bu bölüme geçiriyor ?

2-) Geçersem 3. sınıftan mı 1. sınıftan mı başlarım ?

DarksPrince 03-08-2013 13:45:36

Hadi gözleriniz aydın açıklandı :D

VoyL 03-08-2013 13:59:58

çoook kötü çook .. :D

hyPerdarKness 03-08-2013 15:43:07

rezillik sayısal çok berbat söz de iyi çözdüğümü sanıyodum ama yarısından fazla yanlış çıkmış hiçbişey anlamadım ben bu sonuçtan :(

Muhammed06 03-08-2013 16:25:26

Puanlar 350 ye kadar çıkmış bu sene :S


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:25:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.