![]() |
Alıntı:
|
bende girdim zordu biraz |
Bu yıl yine girdim. Sınava hazırlanmış birisi için bence zor değildi. Ancak sözel soruları çok uzundu. Muhtemelen sınava girenlerin çoğu süreyi yetiştiremedi. |
bende girdim sınava, mat soruları zorladı biraz zaten sayısal da hiç bi zaman iyi olamadım. :) türkçe soruları da çok bezdirdi bir sürü paragraf sorusu vardı. inş. sonuçlar iyi gelir :rolleyes: |
Merhaba arkadaşlar bu yıl başka bir fakülteye yerleştim ama çocukluk hayalim sinema tv. Size iki sorum olacak. 1-) İkinci üniversite kapsamında olan bölümlerden hangileri dgs ile bu bölüme geçiriyor ? 2-) Geçersem 3. sınıftan mı 1. sınıftan mı başlarım ? |
Hadi gözleriniz aydın açıklandı :D |
çoook kötü çook .. :D |
rezillik sayısal çok berbat söz de iyi çözdüğümü sanıyodum ama yarısından fazla yanlış çıkmış hiçbişey anlamadım ben bu sonuçtan :( |
Puanlar 350 ye kadar çıkmış bu sene :S |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:25:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.