R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

Chemistry 01-01-2013 19:30:31

Alıntı:

Hublot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066526837)
ortalamanın yanında matematikte şart..

bu mesajı görünce ..

ArneLd 21-01-2013 14:50:02

matematik olmazsa olmaz.. yerleşen biri olarak söylüyorum

DarksPrince 01-02-2013 01:10:53

Arkadaşlar mesela istatistik dersini önlisansda verdiniz fakat gideceğiniz fakültede istatistik 1 ve istatistik 2 var. Sadece 1'den mi muaf olunuyor yoksa ikisinden mi ? (Dersi kabul eden bir üniversite için konuşmak gerekirse)

Ayrıca 240 ile alan bi yer için 3,15 ortalaması olan birisi kaç net yapmalı ( eşit ağırlık )

karacoder 01-02-2013 01:15:14

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066727589)
Arkadaşlar mesela istatistik dersini önlisansda verdiniz fakat gideceğiniz fakültede istatistik 1 ve istatistik 2 var. Sadece 1'den mi muaf olunuyor yoksa ikisinden mi ? (Dersi kabul eden bir üniversite için konuşmak gerekirse)

Ayrıca 240 ile alan bi yer için 3,15 ortalaması olan birisi kaç net yapmalı ( eşit ağırlık )

60'ın üstünde öbp gelir diye tahmin ediyorum o ortalama için.

50 Türkçe , 50 Matematik yetecektir diye düşünüyorum.

DarksPrince 01-02-2013 01:21:52

Alıntı:

karacoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066727614)
60'ın üstünde öbp gelir diye tahmin ediyorum o ortalama için.

50 Türkçe , 50 Matematik yetecektir diye düşünüyorum.

Kaynak öneriniz var mı , kız arkadaşımın yanıma gelmesi lazım. Onun ortalaması 2,10-2,20 kaç tane yapması lazım sizce :)

Ayrıca istatistik soruma cevap verebilecek tanıdığınız var mı acaba sanırım siz bilmiyorsunuz.


Birde 4 üzerinden hesaplanan bir not ortalamasında 3.12 ile 60 düşük değil mi sizce ? En düşüğü 50 - en yükseği 80den hesaplanıyor zaten ?

HKND 01-02-2013 01:34:21

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066727589)
Arkadaşlar mesela istatistik dersini önlisansda verdiniz fakat gideceğiniz fakültede istatistik 1 ve istatistik 2 var. Sadece 1'den mi muaf olunuyor yoksa ikisinden mi ? (Dersi kabul eden bir üniversite için konuşmak gerekirse)

Bu sene dgs ile yerleştim, konulara göre bakıyorlar muaflığa mesela iktisada girişi gittiğim okul I ve II olarak parçalara bölmüş, İktisada giriş I dersinden muaf oldum ama iktisada giriş II'den muaf olamadım.

karacoder 01-02-2013 01:37:53

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066727645)
Kaynak öneriniz var mı , kız arkadaşımın yanıma gelmesi lazım. Onun ortalaması 2,10-2,20 kaç tane yapması lazım sizce :)

Ayrıca istatistik soruma cevap verebilecek tanıdığınız var mı acaba sanırım siz bilmiyorsunuz.


Birde 4 üzerinden hesaplanan bir not ortalamasında 3.12 ile 60 düşük değil mi sizce ? En düşüğü 50 - en yükseği 80den hesaplanıyor zaten ?

Hangi bölüm tam olarak ? Eşit Ağırlık ve Sözelde kazanmak çok çok kolay bence. Ygs'den daha kolay yerleşmek. Birincisi sınava çok hazırlanan yok adam gibi, ikincisi netler çok düşük o sorular için.

ÖBP Türkiye'de o bölümden mezunların ortalmaları alınıyor senin o ortalamada sıranda belirliniyor. Birinci 80'den başlıyor işte ortalmaya göre gerisi geliyor. 60'ın üstü gayet iyi ÖBP için. 3.10 Bilgisayarcı 65 alıyorsa, atıyorum 3.10 makineci 75 puan alabilir, bölümün not ortalamasına bağlı tüm Türkiye'de ki.

Muafiyet değişir, kurulun kararına bağlı. Kimi üniversite kabul eder, kimisi etmez. Burada kimse buna net açıklama getiremez.

DarksPrince 01-02-2013 01:43:26

Alıntı:

karacoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066727733)
Hangi bölüm tam olarak ? Eşit Ağırlık ve Sözelde kazanmak çok çok kolay bence. Ygs'den daha kolay yerleşmek. Birincisi sınava çok hazırlanan yok adam gibi, ikincisi netler çok düşük o sorular için.

ÖBP Türkiye'de o bölümden mezunların ortalmaları alınıyor senin o ortalamada sıranda belirliniyor. Birinci 80'den başlıyor işte ortalmaya göre gerisi geliyor. 60'ın üstü gayet iyi ÖBP için. 3.10 Bilgisayarcı 65 alıyorsa, atıyorum 3.10 makineci 75 puan alabilir, bölümün not ortalamasına bağlı tüm Türkiye'de ki.

Muafiyet değişir, kurulun kararına bağlı. Kimi üniversite kabul eder, kimisi etmez. Burada kimse buna net açıklama getiremez.


Bölüm maliye önlisans.

Muafiyet içinde Gaziosmanpaşa üniversitesi ve katü kabul ediyor dersleri fakat istatistik seçmeli olarak var bu dönem seçerse dönemi zorlaştıracak mezun olmasına 5 kala. Fakat istatistik 1 her şekilde muaf olacak bu üniversitelerde fakat 2'de muaf olacak mı ? İşte onu sormak istemiştik. Olacaksa önlisans da zorlanmak mantıklı fakültede zorlanmak yerine. Fakat olmuyorsa başka muaf olacağı dersi seçsin ki temeli yine fakültede alınır istatistik 1 ve 2'den öyle geçilir. Zor diye söylemler aldım o ders için. :)

Muhammed06 26-07-2013 12:18:04

Bu yıl kimler girdi ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:25:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.