![]() |
İlk tercih karabük uzaktan eğitim yazdım. %90 gelir. Mersin li olarak Toros Üniversitesi tam burslu yazsaydınız iyi olurdu. akademisyon kadrosu çok kaliteli. Uzmanlar. Ben ingilizceme guvenemediğim için yazamadım. Aksi halde yazardım. Tabi ben EGE ile kıyasladım. ama odtü marmara boğaz içi gelirse ona lafım olmaz. Alıntı:
|
4 Yıl boyunca yan gelip yatıp sonra okul kazanamayıp başımı taşlara vurdum resmen. 2 Yıllık üniversiteye gidip çok ama çok çalışıp bende girmeyi düşünüyorum DGS'ye. Dershaneye gitmeden yapabilir miyim , yani kazanabilirmiyim arkadaşlar DGS'yi ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
Yok Mustafa sallanacak bişe kalmadı artık. |
ulen bi açıklanmadı gitti:) |
Bence dgs Ösym nın yaptığı en kolay sınavlardan biri ;) |
Dgs çok zor değil ancak kontenjanlar ve istenen puanlar oldukça yüksek bu nedenle zorlaşıyor zaten. Yoksa sadece sorulara kalsa birçok kişi girerdi. Baksana 130 bin kişi girmiş 85 bin kişi tercih yapmış 25 bin kişi girmiş. Bu yönden bakılırsa çok kolay olduğunu söylemek güç. |
2 sene myo da okurum sonra dgs ile 4 e tamamlarım diye düşünenler lütfen akıllarından çıkarsınlar tecrübemle ispatlandı. |
okan üniversitesi uluslararası lojistik :D gündüz okul gece iş yandık :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:17:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.