![]() |
Sınav yorumlarınızı alalım arkadaşlar ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Geçen senede aksi yükselmişti baya benim girdigim 2012 yılında da düşüktü puanlar. çift haneli yıllarda zor oluyo dgs sınavları diye duymuştum |
Arkadaşlar önlisans öğrencisiyim. Seneye bitiriyorum 2 yıllığı. Açıktan okumak ile dgs arasında kararsız kaldım. Matematiğim hiç yok. Dolayısıyla 1 sene çok sıkı çalışsam bile ancak belli bir noktaya gelebilirim. Dolayısıyla ikilemde kaldım. Ayrıca bir şey öğrenmek istiyorum. Dgs ile herhangi bir üniversiteye yerleştiğim de 3.sınıftan mı başlıyorum? |
Alıntı:
|
Ben 1 den başladım 2+4 yani. Tercih yapmadan önce okul aranıp bu bilgi alınmalı. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:44:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.