R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

Muhammed06 20-07-2014 14:09:47

Sınav yorumlarınızı alalım arkadaşlar ?

OzanErsin 21-07-2014 14:14:46

Alıntı:

Muhammed06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069350124)
Sınav yorumlarınızı alalım arkadaşlar ?

hocam bu sınav falan değildi. Adamlar katliam yaptı resmen. Kaç tane deneme çözdüm sayısını bilmiyorum. Ama ben bu kadar zor matematik sorularının bir arada olduğu deneme ne gördüm ne başka bir arkadaşımdan duydum. Baya düşecek puanlar üniversitelerin

Fatih 21-07-2014 14:16:04

Alıntı:

Muhammed06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069350124)
Sınav yorumlarınızı alalım arkadaşlar ?

Sınav pert aylardır deneme çözmeden konu çalışmadan girdim türkçede sıkıldım matematikde bunaldım filan derken Türkçeden 40 matematikden 20 lira işaretleyip çıktım süreyi zaten ayarlayamadım öyle koptu gitti :D

Muhammed06 21-07-2014 16:08:17

Geçen senede aksi yükselmişti baya benim girdigim 2012 yılında da düşüktü puanlar. çift haneli yıllarda zor oluyo dgs sınavları diye duymuştum

MertWeb 22-07-2014 13:54:25

Arkadaşlar önlisans öğrencisiyim. Seneye bitiriyorum 2 yıllığı. Açıktan okumak ile dgs arasında kararsız kaldım. Matematiğim hiç yok. Dolayısıyla 1 sene çok sıkı çalışsam bile ancak belli bir noktaya gelebilirim. Dolayısıyla ikilemde kaldım.

Ayrıca bir şey öğrenmek istiyorum. Dgs ile herhangi bir üniversiteye yerleştiğim de 3.sınıftan mı başlıyorum?

OzanErsin 22-07-2014 14:19:50

Alıntı:

MertWeb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069361119)
Arkadaşlar önlisans öğrencisiyim. Seneye bitiriyorum 2 yıllığı. Açıktan okumak ile dgs arasında kararsız kaldım. Matematiğim hiç yok. Dolayısıyla 1 sene çok sıkı çalışsam bile ancak belli bir noktaya gelebilirim. Dolayısıyla ikilemde kaldım.

Ayrıca bir şey öğrenmek istiyorum. Dgs ile herhangi bir üniversiteye yerleştiğim de 3.sınıftan mı başlıyorum?

çoğu bölümde evet 3. sınıftan

Muhammed06 23-07-2014 03:16:21

Ben 1 den başladım 2+4 yani. Tercih yapmadan önce okul aranıp bu bilgi alınmalı.

OzanErsin 23-07-2014 11:04:11

Alıntı:

Muhammed06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069365022)
Ben 1 den başladım 2+4 yani. Tercih yapmadan önce okul aranıp bu bilgi alınmalı.

bölüm nedir hocam

Muhammed06 23-07-2014 12:03:26

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069365930)
bölüm nedir hocam

Bilg Prog + İstatistik


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:44:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.