R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

emredemir 26-07-2014 00:42:44

Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069379647)
Taban Puanlara 2013 te yayınlanana mı bakıcaz ? yoksa 2014 için Taban puan Yayınlayacak mı Ösym ? bilen varmı acaba ?


2013 ' e bakman lazım. 2014 ' e bakman için 2014 yılı tercihlerinin açıklanması lazım.

Risus 26-07-2014 03:38:02

296 puan 2031 sıralama ile bilgisayar mühendisliği düşünüyorum bakalım :)

OzanErsin 26-07-2014 12:01:58

Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069379647)
Taban Puanlara 2013 te yayınlanana mı bakıcaz ? yoksa 2014 için Taban puan Yayınlayacak mı Ösym ? bilen varmı acaba ?

Kac geldi hocam puaniniz siralamaniz
Alıntı:

Risus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069380540)
296 puan 2031 sıralama ile bilgisayar mühendisliği düşünüyorum bakalım :)

Geliyormu hocam iyi bir yerler :)

Risus 26-07-2014 12:08:57

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069381374)
Kac geldi hocam puaniniz siralamaniz

Geliyormu hocam iyi bir yerler :)

Aman aman yerler olmasada geliyor hocam :) Anadolu'yu veya osmangaziyi çok istiyorum ama az bi fark var eğer az da olsa sıralamada düşme olursa anadolu oluyor :) sizin nasıl geliyor mu bişeyler ?

OzanErsin 26-07-2014 12:11:45

Alıntı:

Risus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069381402)
Aman aman yerler olmasada geliyor hocam :) Anadolu'yu veya osmangaziyi çok istiyorum ama az bi fark var eğer az da olsa sıralamada düşme olursa anadolu oluyor :) sizin nasıl geliyor mu bişeyler ?

Insallah hocam hayirlisi neyse o gelsin hepimize :)
Bu sene siralamalar ciddi sekilde degismis. Ea dan sinava giren aday cok fazla diyorlar. Oyleki gecen sene 150.bin kisi girmis sinava, bu sene 205 bin kisi. Ciddi bir artis var. Siralamalar puanlara oranla gecen seneye gore baya gerilemis. Ea 256 puan 3900 kusurdeyken gecen sene, bu sene 6bib kusurlerde. Yinede istedigim yer geliyor bana ama siralama biraz daha gerilerse yalova degilde istanbul gelir sanirim :)

Risus 26-07-2014 12:15:03

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069381412)
Insallah hocam hayirlisi neyse o gelsin hepimize :)
Bu sene siralamalar ciddi sekilde degismis. Ea dan sinava giren aday cok fazla diyorlar. Oyleki gecen sene 150.bin kisi girmis sinava, bu sene 205 bin kisi. Ciddi bir artis var. Siralamalar puanlara oranla gecen seneye gore baya gerilemis. Ea 256 puan 3900 kusurdeyken gecen sene, bu sene 6bib kusurlerde. Yinede istedigim yer geliyor bana ama siralama biraz daha gerilerse yalova degilde istanbul gelir sanirim :)

Aynen hocam ciddi artış var giren kişi sayısında büyük ihtimalle düşer sıralamalar. İnşallah istediğimiz yerler olur :)

cinarliforum 26-07-2014 12:35:31

Sayısal sıralama 858 puan 310 Elektrık Elektronik Mühendisliği
Herkes için hayırlısı olur inşallah..

OzanErsin 26-07-2014 12:52:19

Alıntı:

Risus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069381423)
Aynen hocam ciddi artış var giren kişi sayısında büyük ihtimalle düşer sıralamalar. İnşallah istediğimiz yerler olur :)

Insallah hocam artik tercihleri beklicez. Buyuk ihtimalle bayramdan sonra gelir klavuzlar :)

ByCiHaT 26-07-2014 14:59:33

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069381374)
Kac geldi hocam puaniniz siralamaniz

Geliyormu hocam iyi bir yerler :)

EA 210 sıralama 45596 ee Çalışmazsak Olcagı Buydu :) Gerçi 1 yıl çalışan arkadaşım 176 Çekti O da ayrı mevzu :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:24:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.