R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

OzanErsin 29-08-2014 19:04:03

Alıntı:

Hublot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069525749)
değer üstadım umarım bizler gibi 2 senede bitirme imkanınız olur:)

1 bucuk senede bitiyormus hocam yalova. Yarim donemde staj varmis sanirim cok rahatladim valla ogrenince :)

cinarliforum 30-08-2014 00:00:18

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ

Herkese hayırlı olsun :)

BKR55 30-08-2014 00:10:37

Hacılar bir şey soracağım.

Yeğenim 2. tercihime yerleşti. Birinci tercihini 0.2 puanla kaçırmış. :/ Kayıt yaptırmasa ek kontenjanlarda tekrar tercih yapabilir mi?

Jeep 30-08-2014 00:23:18

Alıntı:

cinarliforum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069526893)
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ

Herkese hayırlı olsun :)

Hocam kaç net yapmıştınız?

cinarliforum 30-08-2014 00:41:03

Alıntı:

Jeep Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069526977)
Hocam kaç net yapmıştınız?

Matematik 39 Net
Türkçe 5 Net
Puan: 310.8
Sıralama:858 (Sayısal)

Risus 30-08-2014 01:19:08

Eskişehir Anadolu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği oldu benimde

Herkese hayırlı olsun

DarksPrince 30-08-2014 01:30:13

Alıntı:

BKR55 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069526940)
Hacılar bir şey soracağım.

Yeğenim 2. tercihime yerleşti. Birinci tercihini 0.2 puanla kaçırmış. :/ Kayıt yaptırmasa ek kontenjanlarda tekrar tercih yapabilir mi?


Bildiğim kadarıyla yapar fakat ek tercihlerde kontenjan kalacak mi simdiki gitmeyecegi yerden daha mi iyi olacak ? Bunlar onemli.

voL 31-08-2014 22:23:50

Bu sene ben de gireceğim. :)

arap 01-09-2014 13:16:10

arkadaşlar 2015-2016 yılı için Yeni DGS için önereceğiniz kaynak var mı seneye bende hazırlanacam


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:59:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.