R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

ArdaEgridere 24-05-2016 20:16:16

Alıntı:

selcuksepetci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071638533)
şifren varsa direk osymnin sisteminden başvuru yapabilirsin şifren yoksa osym merkezlerine yada liselerdeki ösym bürolarına giderek yapabilirsin

şifremi hatırlayabilirim zor birşey koymamıştım ösym merkezlerini nerden öğrenebilirim

selcuksepetci 24-05-2016 21:31:57

Alıntı:

ArdaEgridere Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071639101)
şifremi hatırlayabilirim zor birşey koymamıştım ösym merkezlerini nerden öğrenebilirim

sitesinden bakın hocam

Selanik 24-05-2016 22:26:03

Adaletten Hukula gecmek için en az kaçta kaç net yapmak gerekiyor?
Mezuniyet ortalaması 70 ise?

Beyazsahin 25-05-2016 10:34:44

Alıntı:

Selanik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071639426)
Adaletten Hukula gecmek için en az kaçta kaç net yapmak gerekiyor?
Mezuniyet ortalaması 70 ise?

hemşehrim , biraz kasman gerekecek inan gözünü korkutmuyorum ama 40 mat 40 tr yapman gerek en az

selcuksepetci 31-05-2016 16:43:18

Başvurular başladı ücreti 80 TL..

GrupSoft 03-06-2016 14:07:16

Böyle adelet mi olur okulu birincilikle bitir.
80 tl sınav ücretini yatırmak için kara kara düşün.
80 tl sınav ücretimi olur kardeşim ! nasıl yatırayım bunu yaaa
Sinirden yumruk atacam bilgisayara.

Kurumedya 25-06-2016 15:25:03

Alıntı:

selcuksepetci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071656290)
Başvurular başladı ücreti 80 TL..

Hocam benim o tarihlerde daha finallerim bile baslamamisken başvurular başlamış. but e kalmistim tek dersden daha mezun olup olmadığım belli değildi ayın 20 sinde bute girdim 25 indr sınav açıklandı ve dgs başvuru tarihleri geçti diyolar burda saçmalık yokmu. Kaldiki bizim okulun bu ayın 28 inde tek sınav dersi olanlar var daha bu millet dgs hakkı bu sene direk silinmiş oluyor

LORD01 25-06-2016 15:28:51

ahmet yesevi üniversitesi bilgisayar bölümünde okuyan varmı ?

selcuksepetci 28-06-2016 02:44:47

Alıntı:

Elentra Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071722162)
Hocam benim o tarihlerde daha finallerim bile baslamamisken başvurular başlamış. but e kalmistim tek dersden daha mezun olup olmadığım belli değildi ayın 20 sinde bute girdim 25 indr sınav açıklandı ve dgs başvuru tarihleri geçti diyolar burda saçmalık yokmu. Kaldiki bizim okulun bu ayın 28 inde tek sınav dersi olanlar var daha bu millet dgs hakkı bu sene direk silinmiş oluyor

konu hakkında bilgim yok hocam :/ lisede 12.sınıf bitmeden ygs sınavına giriyoruz kalma ihtimalimiz de var. aynı mantık sanırım


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:03:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.