R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

umutsoykan77 02-02-2018 04:12:36

https://i.hizliresim.com/lOjDJQ.png
Erzurum Atatürk Üniversitesi B.Mühendsliği Alkış Bana :D

MahmutCan 15-05-2019 01:19:46

2019 DGS'li arkadaşlar buralarda mı? Son 1.5 ay kaldı. Neler önerirsiniz?

hozcelik 15-05-2019 01:22:37

Bende DGS'ye gireceğim tavsiye bekliyorum.

CesiumHost 15-05-2019 13:32:59

Alıntı:

MahmutCan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074837468)
2019 DGS'li arkadaşlar buralarda mı? Son 1.5 ay kaldı. Neler önerirsiniz?

Bol Bol Deneme Çözmeni Öneririm.

Alıntı:

hozcelik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074837475)
Bende DGS'ye gireceğim tavsiye bekliyorum.

DGS ile Süleyman Demirel üniversitesi - Elektronik haberleşme Mühendisliğini Kazandım. Kesinlikle Bol Bol Deneme Çözün Ben Öyle Yaptım 282 Puanla kazandım. Eğerki Bir Yandan iş Bir Yandan Sınava Çalışıyorsanız Sınava Başlayın ve İşlerinizi Bırakın Arkadaşlarınızla Daha Az Eğlenin ve Her gün Kendizi 8 de Kalkmaya Zorlayın ve Kalkıp Sınava Gidecekmişsiniz Gibi Hazırlanın Deneme Çözün. Denemelerin Çok İyi Deyip Bırakmayın Daha Fazla Deneme Çözün Diyorum. Deneme Sonralarında Eksik veya Yanlış Çözdüğünüz Konulara Ağırlık verip Çalışın ve Oldu Diyorsanız Bir Deneme Yapın. 1,5 Ayda Konuları Tekrar Etmekle Birşey Elinize Geçmez Arkadaşlar

MahmutCan 16-05-2019 00:43:04

Alıntı:

CesiumHost Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074839551)
Bol Bol Deneme Çözmeni Öneririm.



DGS ile Süleyman Demirel üniversitesi - Elektronik haberleşme Mühendisliğini Kazandım. Kesinlikle Bol Bol Deneme Çözün Ben Öyle Yaptım 282 Puanla kazandım. Eğerki Bir Yandan iş Bir Yandan Sınava Çalışıyorsanız Sınava Başlayın ve İşlerinizi Bırakın Arkadaşlarınızla Daha Az Eğlenin ve Her gün Kendizi 8 de Kalkmaya Zorlayın ve Kalkıp Sınava Gidecekmişsiniz Gibi Hazırlanın Deneme Çözün. Denemelerin Çok İyi Deyip Bırakmayın Daha Fazla Deneme Çözün Diyorum. Deneme Sonralarında Eksik veya Yanlış Çözdüğünüz Konulara Ağırlık verip Çalışın ve Oldu Diyorsanız Bir Deneme Yapın. 1,5 Ayda Konuları Tekrar Etmekle Birşey Elinize Geçmez Arkadaşlar

Önerin için teşekkür ederim hocam. Açıkçası iş yoğunluğundan dolayı bir türlü sınava kafa yoramadım. Halende yoramıyorum. Birde önceden bilgisayar mühendisliği okuyordum aftan yararlanıp dönme imkanım falanda var. Onun rahatlığıda olunca içimde bir nebze bir türlü vakit ayıramadım :grimace:

Milano 28-06-2019 15:22:02

Pazar günü bende gireceğim. Sözeli rahat yaparız 50 net rahat çıkar da ah şu matematik. Şundan bir 15 net çıkarabilsem yerleşirim istediğim yere.

Muhammed06 05-03-2020 09:18:19

Bu yıl DSG girecek olan arkadaşlar varsa. Sorularını iletirlerse yardımcı olurum. :)

MrJoney1sTR 08-03-2020 00:09:29

Alıntı:

Muhammed06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076402439)
Bu yıl DSG girecek olan arkadaşlar varsa. Sorularını iletirlerse yardımcı olurum. :)

23 yaşına geldik üniversite için geç mi sizce ?

Muhammed06 21-03-2020 12:29:11

Sınav ertelenecekmi ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:59:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.