R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

Muhammed06 02-07-2016 14:04:49

DGS Sınavına 1.sınıfın sonunda da girilebiliyor. Mezun olup olmama meselesini tercih zamanına kadar halletmen gerekiyor

sahbazpower 28-09-2016 12:57:46

sınava girenler var mı sonuçlar nasıl?

Demiroglu 30-09-2016 20:13:14

2016 dgs kılavuzu açıklandı.

Ulath 30-09-2016 20:28:01

Evet arkadaşlar nereleri düşünüyorsunuz ?

puan
sıralama

aylinulaba 02-10-2016 14:23:35

Arkadaşlar merhaba,

DGS'yi en son 2006'da 'deneme amaçlı' deneyimlediğim için bu konulardan biraz uzak kaldım. bu sene DGS'ye yeniden girdim. Tercihlerimi düzenliyorum fakat iki naçizane sorum var:

Ön Lisans programım tam olarak Grafik Tasarımı. Tercih edebileceğim lisans programları da elbette belli ve aralarında esas programım haricinde Görsel İletişim, Görsel İletişim Tasarımı, Görsel Sanatlar, Görsel Sanatlar ve Görsel İletişim Tasarımı, İletişim Tasarımı ve İletişim ve Tasarım da mevcut. Bilmek istediğim şu; Güzel Sanatlar Fakültesi dışında, İletişim Fakültelerinden de tercih yapabiliyor muyum bu bölümleri de göz önüne alırsak; yoksa alan dışı mı sayılıyor ve alan dışı sayılıyorsa, puanımın düşmesi gibi bir durum söz konusu mudur?

Bununla beraber, Ön Lisans programımı AÖF ile de tamamlayabiliyor muyum?

Bilgisi olanlar paylaşabilirlerse sevinirim..

Demiroglu 03-10-2016 15:51:29

Alıntı:

aylinulaba Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071946131)
Arkadaşlar merhaba,

DGS'yi en son 2006'da 'deneme amaçlı' deneyimlediğim için bu konulardan biraz uzak kaldım. bu sene DGS'ye yeniden girdim. Tercihlerimi düzenliyorum fakat iki naçizane sorum var:

Ön Lisans programım tam olarak Grafik Tasarımı. Tercih edebileceğim lisans programları da elbette belli ve aralarında esas programım haricinde Görsel İletişim, Görsel İletişim Tasarımı, Görsel Sanatlar, Görsel Sanatlar ve Görsel İletişim Tasarımı, İletişim Tasarımı ve İletişim ve Tasarım da mevcut. Bilmek istediğim şu; Güzel Sanatlar Fakültesi dışında, İletişim Fakültelerinden de tercih yapabiliyor muyum bu bölümleri de göz önüne alırsak; yoksa alan dışı mı sayılıyor ve alan dışı sayılıyorsa, puanımın düşmesi gibi bir durum söz konusu mudur?

Bununla beraber, Ön Lisans programımı AÖF ile de tamamlayabiliyor muyum?

Bilgisi olanlar paylaşabilirlerse sevinirim..

2016 dgs başvurabileceğiniz bölümler mevcut. O bölümlere başvuru yapabilirsiniz. Fakülte çok önemli değil geçiş yapabileceğiniz bölümleri yazmanız yeterli olacaktır.
AÖF için Tercih kılavuzunda geçiş yapmak istediğiniz bölümü yazmanız gereklidir. ilk defa bu sene aöf geçişleri tercih ile yapılmaktadır. O yüzden cuma gününe kadar tercihlerini yapabilirsiniz.

Ureticy 03-10-2016 15:54:35

234 40 K sonuc

sahbazpower 03-10-2016 15:57:32

288 puan 4068 aldım elektrik-elektronik müh. yada endüstri müh. düşünüyorum. Elektrik-elektronik ağırlıklı düşünüyorum ama endüstri müh. nasıldır.

aylinulaba 05-10-2016 13:39:01

Teşekkür ederim..

Alıntı:

Demiroglu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071948957)
2016 dgs başvurabileceğiniz bölümler mevcut. O bölümlere başvuru yapabilirsiniz. Fakülte çok önemli değil geçiş yapabileceğiniz bölümleri yazmanız yeterli olacaktır.
AÖF için Tercih kılavuzunda geçiş yapmak istediğiniz bölümü yazmanız gereklidir. ilk defa bu sene aöf geçişleri tercih ile yapılmaktadır. O yüzden cuma gününe kadar tercihlerini yapabilirsiniz.



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:03:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.