![]() |
Alıntı:
6400 sıralama var hocam |
Hımm iyi be hocam benım 2012 de 260 ile 11.000 di. |
Ben bu yıl önlisans başlıyorum da 2 yıl dgs hazırlanmayı düşünüyorum. Bu yılın sorularının %10'unu bulabldim. Tümm sorular yayınlanmadı mı? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
sayısal 289 puan 3006. sıra |
Alıntı:
|
DGS-SAY / 225 Almışım 35bin :o Kıbrısta hemşirelik okusam nasıl olur acaba oralarda okuyan geçiş yapan varmı? |
Taban Puanlara 2013 te yayınlanana mı bakıcaz ? yoksa 2014 için Taban puan Yayınlayacak mı Ösym ? bilen varmı acaba ? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:55:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.