R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

OzanErsin 25-07-2014 20:05:45

Alıntı:

Muhammed06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069378547)
Kimin sıralaması puanı kaç arkadaşlar.

257 puan.
6400 sıralama var hocam

Muhammed06 25-07-2014 20:06:43

Hımm iyi be hocam benım 2012 de 260 ile 11.000 di.

Jeep 25-07-2014 20:18:06

Ben bu yıl önlisans başlıyorum da 2 yıl dgs hazırlanmayı düşünüyorum. Bu yılın sorularının %10'unu bulabldim. Tümm sorular yayınlanmadı mı?

trvendetta 25-07-2014 20:39:42

Alıntı:

Jeep Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069378740)
Ben bu yıl önlisans başlıyorum da 2 yıl dgs hazırlanmayı düşünüyorum. Bu yılın sorularının %10'unu bulabldim. Tümm sorular yayınlanmadı mı?

Benimde kafam ona takıldı sanırım sadece %10 yayınlanacak ve işin tuhafı soru tipi tamamen değişti 2013 ile alakası yok.

OzanErsin 25-07-2014 20:52:44

Alıntı:

Jeep Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069378740)
Ben bu yıl önlisans başlıyorum da 2 yıl dgs hazırlanmayı düşünüyorum. Bu yılın sorularının %10'unu bulabldim. Tümm sorular yayınlanmadı mı?

yayınlanmayacak hepsi hocam. Geçmiş yıllarla çok alakasız bir sınavdı ama soruları yayınlasalardı keşke

emredemir 25-07-2014 21:11:30

sayısal 289 puan 3006. sıra

Muhammed06 25-07-2014 21:12:37

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069378957)
sayısal 289 puan 3006. sıra

Puana göre sıralama çok fena. 1. Kaç puan aldı acaba

Fatih 25-07-2014 23:55:03

DGS-SAY / 225 Almışım 35bin :o


Kıbrısta hemşirelik okusam nasıl olur acaba oralarda okuyan geçiş yapan varmı?

ByCiHaT 26-07-2014 00:06:14

Taban Puanlara 2013 te yayınlanana mı bakıcaz ? yoksa 2014 için Taban puan Yayınlayacak mı Ösym ? bilen varmı acaba ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:55:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.