![]() |
Bu sene kazanan bırı olarak herturlu yardımda bulunabılırım.. |
Çalışmalar nasıl gidiyor ? |
Sanırım herkes ders çalışıyor :) |
hocam 2 yıllık bölüm okuyup 2 yıl sonra dgs sınavıyla lisans tamamlamak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim |
Alıntı:
|
dostlar dgs ile bilg müh kazanmıştım bu sene bitircem gibi. sonradan tekrardan dgs ye girip başka bir bölüm okuyabilirmiyim? ancak bu süre zarfında askere çağırma durumu olurmu? şuanki yaş 25 :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:45:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.