R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

Muhammed06 02-11-2012 09:45:59

Bu sene kazanan bırı olarak herturlu yardımda bulunabılırım..

karacoder 14-12-2012 23:00:10

Çalışmalar nasıl gidiyor ?

Sefer 15-12-2012 06:09:41

Sanırım herkes ders çalışıyor :)

Ghostcastle 31-12-2012 19:59:34

hocam 2 yıllık bölüm okuyup 2 yıl sonra dgs sınavıyla lisans tamamlamak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim

Chemistry 31-12-2012 21:03:05

Alıntı:

Ghostcastle Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066524913)
hocam 2 yıllık bölüm okuyup 2 yıl sonra dgs sınavıyla lisans tamamlamak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim

okulda ortalamanı 3.5 üstü yapmaya çalış ve DGS den 290 filan alman gerek

oyunmax 31-12-2012 21:53:05

dostlar dgs ile bilg müh kazanmıştım bu sene bitircem gibi.
sonradan tekrardan dgs ye girip başka bir bölüm okuyabilirmiyim?
ancak bu süre zarfında askere çağırma durumu olurmu?
şuanki yaş 25 :)

Chemistry 31-12-2012 23:19:18

Alıntı:

oyunmax Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066525444)
dostlar dgs ile bilg müh kazanmıştım bu sene bitircem gibi.
sonradan tekrardan dgs ye girip başka bir bölüm okuyabilirmiyim?
ancak bu süre zarfında askere çağırma durumu olurmu?
şuanki yaş 25 :)

önlisansta ortalaman kaçtı ve DGsden kaç aldın ?

Hublot 01-01-2013 01:15:50

Alıntı:

Chemistry Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066525878)
önlisansta ortalaman kaçtı ve DGsden kaç aldın ?

ortalamanın yanında matematikte şart..

Chemistry 01-01-2013 13:16:51

Alıntı:

Hublot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066526837)
ortalamanın yanında matematikte şart..

DGS zaten mat geo Türkçe 80er sorudan bunlar olmazsa olmazlardan


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:45:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.