R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

quartin 03-10-2012 00:11:30

hocam bu dgs ile geçtiğiniz bölümlere baştan başlama veya 3 yıl okuma kuralı yeni mi geldi her bölüm için mi aynı bilgi verir misiniz?

ArneLd 03-10-2012 18:33:19

Alıntı:

quartin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065925753)
hocam bu dgs ile geçtiğiniz bölümlere baştan başlama veya 3 yıl okuma kuralı yeni mi geldi her bölüm için mi aynı bilgi verir misiniz?

3. Sınıftan başladım ben fakat iki yıllıkta gördüğümüz derslerin çoğunun kredisi az olduğu için muafiyette sıkıntı oluyor. 40 ders gördüm 15 i tek muaf oldu.. 25 ders görüp 25 i de muaf olabilirdi.. diger dersleri tekrar almam gerekiyor

WebKlas 03-10-2012 21:14:49

Alıntı:

quartin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065925753)
hocam bu dgs ile geçtiğiniz bölümlere baştan başlama veya 3 yıl okuma kuralı yeni mi geldi her bölüm için mi aynı bilgi verir misiniz?

YÖK kararı 2012 başında resmi gazetede ve yök sitesinde yayınlandı. Ayrıca o kural 1. sınıftan başlayacaksınız diyor.

Bu yıl ön lisans mezunu olduk. Bir arkadaşım çanakkaleyi kazandı. Diğeri Ispartayı 1. sınıftan başladılar. 3. sınıftan başlama hikayesini boşa dile getirmeyelim. Ege üni vs. 1. sınıftan başlatıyor araştırdım. Bu yüzden bu sene girmedim. Yok 2.5 yıl yok 3. sınıftan başlamalar bunlar hangi üni cidden merak ediyorum. YÖK kararı belli.

Hublot 03-10-2012 21:24:06

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065931454)
YÖK kararı 2012 başında resmi gazetede ve yök sitesinde yayınlandı. Ayrıca o kural 1. sınıftan başlayacaksınız diyor.

Bu yıl ön lisans mezunu olduk. Bir arkadaşım çanakkaleyi kazandı. Diğeri Ispartayı 1. sınıftan başladılar. 3. sınıftan başlama hikayesini boşa dile getirmeyelim. Ege üni vs. 1. sınıftan başlatıyor araştırdım. Bu yüzden bu sene girmedim. Yok 2.5 yıl yok 3. sınıftan başlamalar bunlar hangi üni cidden merak ediyorum. YÖK kararı belli.

Sen derslerden muaf olduktan sonra YÖK kararının bir önemi yok.

HKND 03-10-2012 21:28:37

3. sınıftan başlama olayı muaf olduğunuz derslere göre değişiyor, şuan beni 3. sınıftan başlatıyorlar tabi almadığım 1. ve 2. sınıf derslerinide alarak.

WebKlas 03-10-2012 21:29:16

Alıntı:

Hublot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065931506)
Sen derslerden muaf olduktan sonra YÖK kararının bir önemi yok.

İsacım; Bizde sistematik, anatomi gibi dersler vardı falan fıstık. İki arkadaşıma da aynısını demişler. Ben gittim ege üniversitesine bizzat sordum. Muaf olursun ama alacağın bir çok ders var. YÖK kararı gereği 1. sınıftan başlarsın muaf olacağın varsa vardır ama bizim vereceğimiz benzer dersleri almak zorundasın. 13 ders değilde 8 ders görüyorlar dönemlik. Hiç bir şey fark etmiyor. Sonuçta dört sene okuyacaklar. Ben de kazanmış olsam bende baştan başlayacaktım.

Senin üni farklı biliyorum. Bence alaka o yönde. Ege, Isparta, Çanakkale? Rize? KTÜ? hepsine sordum hepsinden aynı yanıtı aldım.

SüleymanYılmaz 03-10-2012 21:41:07

Yeter Ki Kazanayım 6 Yıl Okuyacan Deseler Okumaz İsem Adam Değilim :D

Hublot 03-10-2012 23:21:30

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065931543)
İsacım; Bizde sistematik, anatomi gibi dersler vardı falan fıstık. İki arkadaşıma da aynısını demişler. Ben gittim ege üniversitesine bizzat sordum. Muaf olursun ama alacağın bir çok ders var. YÖK kararı gereği 1. sınıftan başlarsın muaf olacağın varsa vardır ama bizim vereceğimiz benzer dersleri almak zorundasın. 13 ders değilde 8 ders görüyorlar dönemlik. Hiç bir şey fark etmiyor. Sonuçta dört sene okuyacaklar. Ben de kazanmış olsam bende baştan başlayacaktım.

Senin üni farklı biliyorum. Bence alaka o yönde. Ege, Isparta, Çanakkale? Rize? KTÜ? hepsine sordum hepsinden aynı yanıtı aldım.

hazırlığı olmayan yerlerde, erken bitiriyorsunuz. Öyle 1. sınıf yok :) adam sana 1. sınıf demiştir. Sen 3 ten ders alırsın :) Örnek aksaray üni.

karacoder 01-11-2012 19:13:13

Rakipler ne alemdesiniz bu sene sınava hazırlanan arkadaşları bekliyorum :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:22:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.