R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

milbas 11-09-2012 13:37:19

Alıntı:

HKND Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065775168)
2 sene myo da okurum sonra dgs ile 4 e tamamlarım diye düşünenler lütfen akıllarından çıkarsınlar tecrübemle ispatlandı.

Hangi anlamda soylediniz? DGS nin zorluğu mu yoksa kazanılan üniversitenin aksilikleri mi?

HKND 11-09-2012 14:25:30

Alıntı:

milbas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065777163)
Hangi anlamda soylediniz? DGS nin zorluğu mu yoksa kazanılan üniversitenin aksilikleri mi?

DGS aslında kolay bir sınav hatta ösym'nin yaptığı en kolay sınav.Lakin zaman sıkıntısı çıkıyor sınavda o yüzden yetişmiyor sınav birde bunun üstüne yetersiz kontenjan verildi mi açıkta kalmanız kaçınılmaz oluyor.Son yapılan düzenlemelerde eskiden direk 3. sınıftan başlatırken üniversiteler şimdi kimi birde hazırlık veya birden başlatıyor.Şanslıysanız transkriptinizdeki dersleri saydırıp almadığınız dersleri alıp, krediniz de yeterliyse üstten ders alıp 3 sene gibi bir zamanda bitirebiliyorsunuz.Hele ki benim gibide myo bittikten 1 sene sonra dgs kazanırsanız içinizde hiç gitme isteği kalmıyor.

ArneLd 11-09-2012 16:29:54

Sütçü İmam Üniversitesi'ni kazandım..

Hublot 11-09-2012 18:26:01

Alıntı:

ArneLd Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065778390)
Sütçü İmam Üniversitesi'ni kazandım..

Tebrik ederim üstat..

Ugurock 12-09-2012 02:39:09

GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GİRNE)
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (TAM BURSLU)

Eğer aynı üniversiteyi kazanan varsa pm atsın.

ArneLd 17-09-2012 18:00:07

Alıntı:

Hublot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065779312)
Tebrik ederim üstat..

Eyvallah sağol Üstad

brkara 29-09-2012 22:31:24

Var mı bu sene hazırlacak olan arkadaşlar ? Bugün dershaneye yazıldım.Hem işe hemde dershaneye gitmek istiyorum.Tekniker olarak hayat çekilmeyecek :) Kazanmak gerek...

Sizde durumlar nedir ?

Muhammed06 29-09-2012 22:58:02

İkisi birlikte kesinlikle zor hocam, ben yaparım bu azimle falan kendınızı yanıltmayın. Mutlaka önceliginiz dgs olmalı başarmak istiyorsanız hayatınızdan kafanızı kurcalayacak diğer şeyleri çıkarmalısınız.

SüleymanYılmaz 03-10-2012 00:02:19

Alıntı:

Muhammed06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065903198)
İkisi birlikte kesinlikle zor hocam, ben yaparım bu azimle falan kendınızı yanıltmayın. Mutlaka önceliginiz dgs olmalı başarmak istiyorsanız hayatınızdan kafanızı kurcalayacak diğer şeyleri çıkarmalısınız.

Bende Öyle Yapacam Hocam :) Yazılım İle Uğraşmayı Ve Siteleri Bırakcam . Kursun Dersleri Başlasın Hele


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:54:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.