R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

ArneLd 11-08-2012 16:09:12

Kpss açıklandığına göre tahminim pazartesi açıklanacak..

Muhammed06 15-08-2012 15:13:25

Vay arkadaş ya hala açıklanmadı. 1 ay oldu

Videoevim 15-08-2012 18:28:06

Forumları takip ettiğim kadarıyla galiba hala ÖBP - AÖBP 'nin hangisini uygulayacakları konusunda tam bir uyum sağlayamamışlar bu yüzden uzadı bu kadar.

beyazgolge 16-08-2012 13:22:38

http://www.osym.gov.tr/belge/1-13654...masi-160-.html

Muhammed06 16-08-2012 16:23:24

İçine ettiler sistemin 11 puanım düşüyo.

Cyrax 18-08-2012 05:47:26

dgs sonucu açıklandığı an hemen cebinize sms gelsin istiyorsanız bana pm ile ulaşın. dün üniversite sınavı açıklandı, o sınav da test etildi, hataları giderildi. sorunsuz çalışıyor.

Ugurock 19-08-2012 02:39:29

Açıklamıycaklar heralde kaç gün oldu ya ?

ArneLd 25-08-2012 10:25:39

Sonuçlar açıklandı.. Kimse birşey yapmadı mı konu yürümemiş hic.. 2200 küsür sıralamam var ve inşaat müh düşünüyorum

IZZETCAN 26-08-2012 01:13:28

dgs ile bilg müh. den otomotiv mühendisliğine geçmek mümkün mü ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:09:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.