![]() |
208 Puan Aldım Sayısaldan Yeterli Mi Bilgisayar Mühendisliğine.. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Beyler endüstri meslek lisesi elektrik/elektronik, ve myo'da uçak teknolojisi mezunuyum. Bu puanlar ile bir yere girilir mi? http://i39.tinypic.com/29ux9uu.jpg |
kocaeli geçen sene uçağa 270 puan civarı aldı ama sıralama önemli puanlar sürekli oynar sen sıralamalara bakıver |
Alıntı:
edit : konunda 280 yazmışsın burda 208 yazmışsın hangisini aldın :D |
bende bu sene sosyal hizmet için girmeyi düşünüyorum. Ders çalışmaya başladım tekrar bakalım. |
Bende yerimi alıyım.. :) |
Bu sene kısmet olursa bende gireceğim, bir deneyelim bakalım :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:39:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.