R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

OzanErsin 09-07-2014 13:56:31

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069288704)
Deneme çözmeye devam :) hangi bölüm istiyorsun.

istanbul üniversitesi sosyal hizmetler :)
sizin bölüm ne hocam ?

Alıntı:

trvendetta Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069288718)
Benim artık midem bulanıyor .

neden hocam ?
tuzlu kraker yiyin iyi gelir :) :D

emredemir 09-07-2014 14:04:48

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069288827)
istanbul üniversitesi sosyal hizmetler :)
sizin bölüm ne hocam ?



neden hocam ?
tuzlu kraker yiyin iyi gelir :) :D

otomotiv teknolojisi çıkışlıyım ilk tercihim bursa otomotiv mühendisliği sonraki tercihleri makine mühendisliği yazacağım.

OzanErsin 09-07-2014 17:18:08

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069288878)
otomotiv teknolojisi çıkışlıyım ilk tercihim bursa otomotiv mühendisliği sonraki tercihleri makine mühendisliği yazacağım.

Hayirlisi olsun hocam hepimiz icin. Istanbul uniye geceyim baska bisey istedigim yok valla :) puanlariniz ne durumda ?

emredemir 09-07-2014 17:21:39

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069289950)
Hayirlisi olsun hocam hepimiz icin. Istanbul uniye geceyim baska bisey istedigim yok valla :) puanlariniz ne durumda ?

120 lik denemelerde 48-53 arası matematik neti 45-50 arası Türkçe neti.

OzanErsin 17-07-2014 14:59:53

2 gunden az kaldi sinava. Son bi deneme daha cozup bitiriyorum calismayi sanirim :)

Fatih 18-07-2014 00:43:58

Sınavda herkese başarılar şimdiden :)

Muhammed06 18-07-2014 00:47:01

Hadi alın gelin maçı inşallah. 2 Sene önce aynı duyguyu yaşadım sizi iyi anlıyorum arkadaşlar :)

OzanErsin 19-07-2014 16:39:43

arkadaş ne pis bir sınavdı. o matematik soruları neydi. o kadar deneme çözdüm kaç tane kitap bitirdim ben böyle sorular görmedim. lanet okuyor herkes ösym ye. 1 sene emek verdik. bu şekilde perişan edilmez emeklerimiz

Sophisticated 19-07-2014 19:16:10

Gerçekten bu geçiş sınavında iyi geçirmişler. Bu sene bende açıktan dış ticareti bitirdiğim için DGS'ye girip kendimi denemek istedim. 2007-2013 DGS sorularını geçen haftadan başlayıp bitirdim. Elimde ki kaynaklardan da sorular çözdüm. Türkçem hep iyiydi o yüzden bütün sınavlarda önce Türkçe'den başlarım. Bugünde öyle yaptım ve iyi ki yapmışım. Türkçe sorularını ikilemde kalmadan yaptım. Normalde bir paragrafa tekrar dönüp okumam tek seferde okur işaretlerim ama heyecandan olsa gerek bir iki kez tekrar yaptım. Erken bitirmeyi hedeflediğim Türkçe'de 10 dakikaya yakın kaybım oldu. Matematiğe geçtiğimde ilk soruları yapınca moralim yerine geldi. Ama sayfayı çevirip sorularla bakışmaya başlayınca kötü oldum. Benim o soruları yapmam gerekirdi nasıl olur da yapamam diye önce kendime kızdım, sorularla epeyi cebelleştim. Bir çoğunu o kadar uğraşıma rağmen yapamadım. Grafik sorularına gelince ikinci şoku yaşadım. Önceki soruların moralimi bozmuş olması beni grafik sorularında adeta kilitledi. Bir an sınavdan çıkmayı düşündüm ama yasaktı. Neyse geometriye geçtim. Hepsini yaparım diyordum ama bir soruyu boş bıraktım. Önceki sorular nasıl moralimi bozduysa artık çıktığımda kafam yerinde değildi. Bu sınavda yüksek bir puan almak ya da alamamak beni etkilemeyecek ama bu sınava giren ve aylarını vermiş olan onca arkadaşım adına ben üzüldüm. Bu sınavın soruları böyle olmamalıydı.O 120 soru 140 dakikalık değildi.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:54:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.