R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

OzanErsin 29-07-2014 13:13:32

Alıntı:

fasb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069390450)
Son bir sorum var tabi bu soru sınava giren herkese. Bu kitaplardan 275-300 arasında bir puan kazanılır mı yoksa illa dershanelere gitmeli miyiz ? Etrafınızda bu şekil çalışıp bu şekil puan alan var mı ?

hocam çalışınca olur ama çok çalışmak gerekiyo cidden.
arkadaşım 37 mat, 20 türkçe netiyle 300 puan aldı bu sene sayısaldan.

sanalcuzdan 29-07-2014 13:36:05

Yapabilecegine inanıp biraz da calısıncs oluyor


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Risus 30-07-2014 00:40:14

Arkadaşlar size şu kadarını söyliyim hiç dgs kaynaklarından çalışmayı düşünmeyin. Şuandan itibaren çalışacaksanız gidin güzel bi konu anlatımlı kitap alın daha sonra Ales veya YGS soru bankaları, denemeleri alın onlara çalışın.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:40:14 -->-> Daha önceki mesaj 00:38:31 --

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069392285)
hocam çalışınca olur ama çok çalışmak gerekiyo cidden.
arkadaşım 37 mat, 20 türkçe netiyle 300 puan aldı bu sene sayısaldan.

ben sadece mat 36 net ile 296 puan aldım ve 2031. sıradayım. o 20 türkçenin hiç bir esprisi yoktu bu sene.

OzanErsin 30-07-2014 00:41:32

Alıntı:

Risus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069394137)
Arkadaşlar size şu kadarını söyliyim hiç dgs kaynaklarından çalışmayı düşünmeyin. Şuandan itibaren çalışacaksanız gidin güzel bi konu anlatımlı kitap alın daha sonra Ales veya YGS soru bankaları, denemeleri alın onlara çalışın.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:40:14 -->-> Daha önceki mesaj 00:38:31 --

ben sadece mat 36 net ile 296 puan aldım ve 2031. sıradayım. o 20 türkçenin hiç bir esprisi yoktu bu sene.

Demekki sayisallara hic etki etmemis vay arkadas ne bicim bi sinav oldu

Fatih 31-07-2014 23:55:14

Arkadaşlar tercihler ne zaman başlar bilginiz varmı?

OzanErsin 01-08-2014 00:03:56

Alıntı:

kralmchalen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069401516)
Arkadaşlar tercihler ne zaman başlar bilginiz varmı?

5inde diyorlar ama kesin bir şey yok heralde

Cahil 05-08-2014 14:24:00

Bu kılavuz ne zaman açıklanır bilgisi olan var mı

OzanErsin 06-08-2014 19:11:12

Alıntı:

ZaferUstun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069419994)
Bu kılavuz ne zaman açıklanır bilgisi olan var mı

haftaya kaldı sanırım hocam

forumsaforum 20-08-2014 15:34:53

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069425608)
haftaya kaldı sanırım hocam

Tercihler bugün hayırlı olsun ;
http://www.osym.gov.tr/belge/1-21935/21926.html


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:02:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.