R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

OzanErsin 26-07-2014 16:12:48

Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069382060)
EA 210 sıralama 45596 ee Çalışmazsak Olcagı Buydu :) Gerçi 1 yıl çalışan arkadaşım 176 Çekti O da ayrı mevzu :)

bende ea yım çalıştım ama karşılığını alamadım valla. gele gele 257 puan geldi. Ama buna da şükür dedik napalım :)

Jeep 26-07-2014 16:15:03

dgs ile geçiş yapılan yerlerin puanları olan bi kılavuz var mı?

ByCiHaT 26-07-2014 17:03:59

Alıntı:

Jeep Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069382365)
dgs ile geçiş yapılan yerlerin puanları olan bi kılavuz var mı?

Aradığınız Şey Bu Sanırsam hocam.

http://www.osym.gov.tr/dosya/1-69845...minpuanlar.pdf

Jeep 26-07-2014 17:48:46

Bu sınavdan 275 puan+ yapmak için ortalama kaç net gerekiyor. Sayısal bölümlere geçiş yapacağımı varsayarsak.?

fasb 27-07-2014 21:44:27

Güncel dgs konu dağılımlarını nereden bulabilirim ?

edit : birde 2014 konu anlatımlı bir kitap var mı ? tüm konular içerisinde olan.

Kilci 28-07-2014 03:05:08

234 puan ile 17.xxx sıralamam var umarım nevşehir turizm ve otel işletmeciliği gelir bu puan ile

OzanErsin 28-07-2014 09:34:10

Alıntı:

Jeep Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069382690)
Bu sınavdan 275 puan+ yapmak için ortalama kaç net gerekiyor. Sayısal bölümlere geçiş yapacağımı varsayarsak.?

hocam her sene değiliyor o. bu sene sadece 40 mat bir kaç türkçe yapan aldı o puanı sanırım


Alıntı:

fasb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069387674)
Güncel dgs konu dağılımlarını nereden bulabilirim ?

edit : birde 2014 konu anlatımlı bir kitap var mı ? tüm konular içerisinde olan.

kitapsec.com a bakınız hocam orada uygun fiyatlara var.
konu dağılımı pek bir şey yok aslında. Türkçe dilbilgisi falan yok sadece okuduğunu anlama tarzında sorular.
matematikte bildiğimiz ygs matematiği :) ama kazık sordular bu sene, ygs den de zordu

fasb 28-07-2014 12:28:10

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069389207)
hocam her sene değiliyor o. bu sene sadece 40 mat bir kaç türkçe yapan aldı o puanı sanırım

kitapsec.com a bakınız hocam orada uygun fiyatlara var.
konu dağılımı pek bir şey yok aslında. Türkçe dilbilgisi falan yok sadece okuduğunu anlama tarzında sorular.
matematikte bildiğimiz ygs matematiği :) ama kazık sordular bu sene, ygs den de zordu

matematikden de zerre anlamıyorum herneyse bakalım. siz ne yaptınız ? bir yere yerleşir misiniz bu sene yoksa seneye mi ?

bycapslock 28-07-2014 13:05:05

Deneme amaçlı girdim;

DGS-SAY: 248,78508

SIRALAMA: 17354


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:30:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.