![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
(2015 te 35e 35 yetiyordu büyük ünilerde %50 ye sanırım şimdi durumları bilmiyorum). |
Bu yıl giren var mıydı DGS'ye? :) |
Girdim fazla bişey beklemiyordum da, sonuçlar bu :) B.programcılığı okudum 4.yıllığa açıkdan tamamlayabilirmiyim sizce. https://image.prntscr.com/image/zmUR...Ddl-oyUBgQ.png |
Alıntı:
https://i.hizliresim.com/BAV3rM.jpg |
Bazıları yerleşirsin diyor aöf den, geçen sene sınavsız tamamlama vardı para almak için falan böyle bişey yapılmış gibisinden söylentiler var, tercih zamanı gelsin bakalım |
Benim puan fena değil, tek tercih hedefim var, geçen seneki taban puandan 8 puan yukardayım, bakalım ne olacak. AÖF ile sanıyorum işletme bölümüne tamamlayabiliyorsunuz, ancak teknikerlik diplomanız gitmiş oluyor. KPSS de filan kullanmak istiyorsanız dikkat edin. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:34:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.