R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Dikey Geçiş Sınavı [ DGS ] - Ana Konu (https://www.r10.net/off-topic/832386-dikey-gecis-sinavi-dgs-ana-konu.html)

maxipowers 25-07-2017 21:41:11

Alıntı:

Beyazsahin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071640198)
hemşehrim , biraz kasman gerekecek inan gözünü korkutmuyorum ama 40 mat 40 tr yapman gerek en az

dostum peki geçişte özel üniversite ve kıbrıs tercih edildiğinde aynı şekilde bu denli bir başarı gerektiriyor mu? 20 mat 40 sözel ile bu iş olmaz mı?

Beyazsahin 26-07-2017 05:03:17

Alıntı:

maxipowers Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072589096)
dostum peki geçişte özel üniversite ve kıbrıs tercih edildiğinde aynı şekilde bu denli bir başarı gerektiriyor mu? 20 mat 40 sözel ile bu iş olmaz mı?

doğrudur ama hukukta rekabet var hacı abi. herkes avukat olmak istiyor bu yüzden özel üni için en az 30'a 30 yap garantiye al olmaz mı
(2015 te 35e 35 yetiyordu büyük ünilerde %50 ye sanırım şimdi durumları bilmiyorum).

Yuc3L 06-09-2017 20:38:06

Bu yıl giren var mıydı DGS'ye? :)

wmtr 06-09-2017 21:43:14

Girdim fazla bişey beklemiyordum da, sonuçlar bu :)
B.programcılığı okudum 4.yıllığa açıkdan tamamlayabilirmiyim sizce.
https://image.prntscr.com/image/zmUR...Ddl-oyUBgQ.png

GARMONSU 06-09-2017 22:06:57

Alıntı:

wmtr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072677680)
Girdim fazla bişey beklemiyordum da, sonuçlar bu :)
B.programcılığı okudum 4.yıllığa açıkdan tamamlayabilirmiyim sizce.
https://image.prntscr.com/image/zmUR...Ddl-oyUBgQ.png

Hocam bende çok merak ediyorum doğrusu herhangi bir açıköğretim denk gelir mi diye benim puanım sizden de düşük durum ne olur acaba :)

https://i.hizliresim.com/BAV3rM.jpg

wmtr 06-09-2017 22:14:23

Bazıları yerleşirsin diyor aöf den, geçen sene sınavsız tamamlama vardı para almak için falan böyle bişey yapılmış gibisinden söylentiler var, tercih zamanı gelsin bakalım

Yuc3L 06-09-2017 22:21:30

Benim puan fena değil, tek tercih hedefim var, geçen seneki taban puandan 8 puan yukardayım, bakalım ne olacak.
AÖF ile sanıyorum işletme bölümüne tamamlayabiliyorsunuz, ancak teknikerlik diplomanız gitmiş oluyor. KPSS de filan kullanmak istiyorsanız dikkat edin.

GARMONSU 06-09-2017 22:22:16

Alıntı:

wmtr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072677759)
Bazıları yerleşirsin diyor aöf den, geçen sene sınavsız tamamlama vardı para almak için falan böyle bişey yapılmış gibisinden söylentiler var, tercih zamanı gelsin bakalım

aöf gelsin istiyorum hocam bende doğrusu o kadar sene sınavsız aldılar aöfe de şimdi sınav falan uğraştırdılar baya bi asker eğlenceme beklerim diye paylaşıcam artık bende bu sonucu :D

wmtr 07-09-2017 00:22:15

Alıntı:

GARMONSU Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072677742)
Hocam bende çok merak ediyorum doğrusu herhangi bir açıköğretim denk gelir mi diye benim puanım sizden de düşük durum ne olur acaba :)

https://i.hizliresim.com/BAV3rM.jpg

Alıntı:

GARMONSU Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072677778)
aöf gelsin istiyorum hocam bende doğrusu o kadar sene sınavsız aldılar aöfe de şimdi sınav falan uğraştırdılar baya bi asker eğlenceme beklerim diye paylaşıcam artık bende bu sonucu :D

Hakkınızda hayırlısı artık hocam :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:34:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.