R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

profaks 10-10-2009 23:53:17

Alıntı:

abc789 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059593200)
arkadaşlar tam olarak kaçta başlayacak ? Tam dakkası dakkasına soylıcek var mı :D

21:45 ama yayında aksama olursa orasını bilemem.

checkup 11-10-2009 01:57:35

bikac yerde vadi artık degisti tarzı yazılar okudum. eski vadi degil artık

Duygusal 13-10-2009 00:21:25

Yazete.com

Fragman çıkmış arkadaşlar.

ach 13-10-2009 00:56:48

Dombilik cevat koşuyor :D

dEaTh 13-10-2009 01:15:47

Kurtlar Vadisi Pusu 67.Bölüm Fragmanı | KurtlarVadisiHaber.com direk link :))

checkup 13-10-2009 02:20:40

fragmanda cok birsey vermemisler.bi polatın cevatı kıstıgını anlayabiliyoruz. dolu dolu bi fragman degil bu sefer ki. Kurtlar Vadisi Pusu 67.Bölüm Fragmanı

sogukkanli56 13-10-2009 09:27:57

http://i223.photobucket.com/albums/d...itled-1-11.jpg

sizler için yakaladım cevatı :)

GoogleFan 13-10-2009 13:45:23

Polat sıktı bacağına Cevat'ın.

Aglamaz 13-10-2009 18:22:45

İnşallah ölür...

Yeehee 13-10-2009 19:07:44

Cevat'ın sonu mu ney ?

FOX 14-10-2009 20:52:29

İskender kesinlikle ölmeyecek çünkü ; Gladio'yu sanık olarak anlatıyor.İskenderin sonu hapis.

yigitsancaktar 15-10-2009 03:32:14

evet iskender hapise girecek bu kesin

checkup 15-10-2009 17:19:36

az kaldı bakalım nasıl olacak bu bölüm

Onurss 15-10-2009 17:32:18

2. Fragman çıktı....

YouTube - Kurtlar Vadisi Pusu 67.Bölüm v2 Fragman HD 720p


Yazete.com
:)

Lhn 15-10-2009 20:09:12

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059626458)

Sabırsızla bekliyorum, bir buçuk saat kalmış :D

checkup 15-10-2009 20:54:56

Ayrılık Dizisi 1. Bölüm bu yeni trt dizisi çok ses getirecek müzikler Gökhan Kırdar'dan.

Macabré 15-10-2009 22:18:15

Reklamlara girmeden gördüğüm Gladio fragmanı yenimi acaba?

masterthone 15-10-2009 22:49:00

haha süper ya memati " abi cevatı bizsiz öldürme , bir iki odunda biz atalım". koptum :D

asksizajan 15-10-2009 22:57:29

memeti verdi bulutun eline bebeği surata bakın ya :D:D:D:D

Segoe 15-10-2009 23:18:34

Plaka şov vardı.

34 PLT 23
34 LPS 04

Macabré 15-10-2009 23:39:44

Alıntı:

segoe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059628593)
plaka şov vardı.

34 plt 23
34 lps 04

lps?

Segoe 15-10-2009 23:42:12

Loopus

anarschi 15-10-2009 23:43:19

Alıntı:

Segoe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059628738)
Loopus

Ve Gökhan Kırdar birkez daha hatırlatıldı :)

advaldo 15-10-2009 23:45:46

Cevat nasıl kacıyor ama serefsız geberıcek enı sonu varya ellerimle oldurmek ıstıyorum onu :)

masterthone 15-10-2009 23:47:31

haha acaip kaçıyor it herif :D

TeXaS 15-10-2009 23:49:48

hortlak görmüş gibi oldu :p

asksizajan 15-10-2009 23:53:00

yok abi yok bu iş olmayacak yav gecen bölümde polat iskendere silah dayamıştı sandıkki vuracak bu bölümdede cevta silah dayadı öyle bitti dizi

yav polat vuracaksan vur şu adamları yav şimdi iskender gibi cevatta ölmeden kurtulursa ona yanarım

cevtın ölmesine deilde yılmaz bu ne repliklerini özlüyceğim

Onurss 15-10-2009 23:57:11

Öldürmeden önce konuşturmak isteyeceğine göre dizinin başında ölmeyecek, ama ortalarına doğru ölebilir. Aron Feller 'de gözden çıkardığına göre fazla yaşamaz.

anarschi 16-10-2009 00:06:30

Yılmaz'ın yanında öte tarafta asıl kibrit sahibi yakıcak izmariti :)

Razor_332 16-10-2009 00:12:38

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059628831)
Öldürmeden önce konuşturmak isteyeceğine göre dizinin başında ölmeyecek, ama ortalarına doğru ölebilir. Aron Feller 'de gözden çıkardığına göre fazla yaşamaz.

Katılıyorum sana

checkup 16-10-2009 00:13:31

bu mematinin su ısınmaya başladı.

anarschi 16-10-2009 00:14:58

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059628931)
bu mematinin su ısınmaya başladı.

Evet çocuk ve işlerini karıştırmaya başladı..Yakında polata güzel birşey .. çeker ona.

MeeRThus 16-10-2009 00:27:46

Polat 2 bölümdür birisinin kafasına dayıyor.Bakalım bu sefer n'olcak

pLive 16-10-2009 00:31:26

Bu aralar harbi zevk almadım diziden.. Yönetmenin değişmesi lazım. Hareketlenmesi lazım dizinin. bugün sabah eski bölümlerini izledim. Harbiden farkını yaşıyorsun ya :(

BABA 16-10-2009 14:36:50

dizideki en başarılı sahne hüsnün şeytanla kafa bulma sahnesiydi bence :)

Cinan 16-10-2009 17:10:36

Alıntı:

tdemirtas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059631023)
dizideki en başarılı sahne hüsnün şeytanla kafa bulma sahnesiydi bence :)

Bencede piskopat hüsnüye orada yine koptuk :p

BU ARADA 68.BÖLÜM TAHMİNLERİMİ YAPIYORUM.

+ Polatın silahı boş o kadar sıktıktan sonra , orada patlamayacak.

+İskender : Ali memati,ömer baba veya ebru dan birini kaçırıp takas yaparlarsa sil baştan başlayabiliriz.

+İskender hapsi boylar ki , müsteşar didik didik edecektir umarım.

+ Tek istegim artık şans eseri cevatın kurtulmaması vadide çok sık yaşanmaya başladı artık ölsün.

Aglamaz 16-10-2009 17:16:16

Şu manyak adamı silahla vurmasa iyi olur o adamı yakmalı. Ama, yakmayacak sanırım.

bLackdiamond 16-10-2009 19:05:59

Alıntı:

Aglamaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059631878)
Şu manyak adamı silahla vurmasa iyi olur o adamı yakmalı. Ama, yakmayacak sanırım.

hayır cevatı suda boğması lâzım. Ateşe karşılık su :p

icemansahin 17-10-2009 00:20:35

bakalım polat bu sefer silahını sıkabilecek mi :)

Yeehee 17-10-2009 10:50:09

Polat bu sefer gene öldüremez . İskender'inde kafaya silahını dayamıştı bundada birşeyler olur.
Benim anlamadığım araba nasıl istop etti ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:21:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.